Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 I dag fant jeg en blokkfløyte i plast etter et av mine barn sin lidelshistorie i grunnskolen. Jeg tente opp en god ild i ovnen, og heiv jævelskapen innpå! Aldri har et plastrør ødelagt så mye musikkglede som dette - kanskje med unntak av vuvuzelaen da. Jesus ville ikke love meg at den som innførte blokkfløyta i skolen skal brenne i Helvetet. Satan er ikke sikker på om han tør å slippe ham inn! Jeg skal nå sjekke ovnen for å se om det brenner en evig ild derinne uten behov for påfyll av kostbar ved. Halleluja og sånn!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Jeg elsket å spille blokkfløyte, og lærte meg noter av den grunn. Min mor derimot ville sikkert blitt med på bålbrenningen din.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Jeg må innrømme at mine barn ble tidlig fortalt at både jeg og Jesus var villig til å tilgi enhver melding hjem fra ivrige musikklærere som forventet at podene skulle blåse i helvetesmaskinen på fritiden. Dessverre var ikke meldingen sivet opp til mine naboer i borettslaget. Det ellers bedårende skolelyset i etasjen over oss hadde bare en skjønnhetpslett i karakterboken, nemlig musikk. Hennes strenge far foreskrev 2 timers daglig øving mellom 5 og 7. Etter at tomteprisene i strøket var falt til et historisk lavmål, og noen (ikke meg!) hadde fylt postkassen deres med avføring og en knust blokkfløyte ble det endelig ro i blokken. Enhver tiltalt som påberoper seg sinnsykdom og har flenset og partert medmennesker som har øvd på blokkfløyte har min fulle sympati.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå