Gå til innhold

Blokkfløyte

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fant jeg en blokkfløyte i plast etter et av mine barn sin lidelshistorie i grunnskolen. Jeg tente opp en god ild i ovnen, og heiv jævelskapen innpå!

Aldri har et plastrør ødelagt så mye musikkglede som dette - kanskje med unntak av vuvuzelaen da.

Jesus ville ikke love meg at den som innførte blokkfløyta i skolen skal brenne i Helvetet.

Satan er ikke sikker på om han tør å slippe ham inn!

Jeg skal nå sjekke ovnen for å se om det brenner en evig ild derinne uten behov for påfyll av kostbar ved.

Halleluja og sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsket å spille blokkfløyte, og lærte meg noter av den grunn. Min mor derimot ville sikkert blitt med på bålbrenningen din.

Skrevet

Jeg må innrømme at mine barn ble tidlig fortalt at både jeg og Jesus var villig til å tilgi enhver melding hjem fra ivrige musikklærere som forventet at podene skulle blåse i helvetesmaskinen på fritiden. Dessverre var ikke meldingen sivet opp til mine naboer i borettslaget. Det ellers bedårende skolelyset i etasjen over oss hadde bare en skjønnhetpslett i karakterboken, nemlig musikk. Hennes strenge far foreskrev 2 timers daglig øving mellom 5 og 7. Etter at tomteprisene i strøket var falt til et historisk lavmål, og noen (ikke meg!) hadde fylt postkassen deres med avføring og en knust blokkfløyte ble det endelig ro i blokken. Enhver tiltalt som påberoper seg sinnsykdom og har flenset og partert medmennesker som har øvd på blokkfløyte har min fulle sympati.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...