Gå til innhold

Angrende bibelbrenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre en tung mental lidelse, og i ett anfall av denne har jeg brent bibelen min, og nå angrer jeg, ikke fordi jeg er kristen og savner den, mer fordi jeg er antikristen og liker av og til å lete etter ekstrem-bibelvers, og syntes det er hyggelig å slå opp bibelvers en sjelden gang, hvis jeg ser sånne noen sted.

Har noen av dere noen gode råd som ikke inkluderer å kjøpe en ny bibel? For jeg har ingen intensjoner om å kjøpe en ny, det er det som plager meg mest.

Tror dere min sorg og abstinenser går over av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er frustrerende å ha kvittet seg med en bok jeg gjerne skulle ha hatt. Dette bare for å fortsatt ha drømmen om å synge stygge bibelvers i ett svartmetallband.

HI

Skrevet

Haha, godt innlegg ja!

Nei, dine sorger og abstinenser vil nok ikke gå over før du havner i helvete!

Skrevet

Hvis du har god tid osv, så kan du melde deg inn i en kirke, be om å gå frem og si du har brent bibelen din, mens du gråter. Tipper noen gir deg en bibel da, så slipper du dårlig samvittighet for eventuell nasking. Alternativt skrive ut bibelen.no på jobben

Skrevet

Skrive ut bibelen.no?

Jeg tror noen hadde reagert lenge før jeg var kommet til ark 1000, som jeg vil tro er halvveis i bunken A4-ark som skal til med moderat liten skrift. For ikke å snakke om å snike dette ut i bilen... Det er litt mer enn en typisk konfirmasjons-sangs-bunke.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...