Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Det er jo enkelte navn som kan brukes av både menn og kvinner, som feks: Chris Iben Alex Kim Jean Kari (finsk mannsnavn) Janne (kallenavn for Jan på svensk, tror jeg) Fra amerikanske filmer har jeg sett både menn og kvinner som heter Charley, Corey osv... Må jo bli rimelig spesielt hvis Kari og Kari finner hverandre:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Nei, men kjenner et par som heter Christine og Kristine.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Kjenner Janne og Janne. Svensk mann og norsk dame. Det er kallenavn for Jan, men likevel...han har aldri brukt Jan
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Janne er mannsnavn i Sverige og Finland. Eli er engelsk mannsnavn. Jeg kjenner Danielle og Daniel og Kim og Kim
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Ikke helt likt, men jeg kjenner et par som heter Ragna og Ragnar og de hadde like etternavn før de traff hverandre.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Jeg hadde en lege som het Karikari til etternavn. Da han kom til Norge ble han tatt til side av en som jobbet i tollen som fortalte han at det fantes mange tusen kvinner her i landet som het Kari, og hadde bare med å holde seg unna dem! Han har nå heldig vis gjort det da
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Kari Karikari er vel et herlig navn? Hahaha!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Nei, men litt artig med de som het Eli og Ali!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #10 Skrevet 21. november 2010 Nei men jeg kjenner en som het Gun og giftet seg med gunnar gunnarsson. Det er ikke tull, og folk slutter aldrig å le av navnene dems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå