Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 er det drøyt å la babyen sove ute i vogna sent på kvelden? Lille fikk mat og ble lagt til å sove ca 20.00, og ble da lagt ute i vogna siden hun sover så godt ute. Nå snart 3 timer senere sover hun fortsatt, og jeg føler kanskje at det er litt "fælt" å la henne sove ute så sent?? Hun er bare 5 uker, så vi har derfor ikke noe faste leggetider eller noe enda.. og hun legger seg som regel i senga si på soverommet samtidig med at vi legger oss.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 jeg ville ikke gjort det:S men regner med du følger godt med henne.... det blir ikke for kaldt å stå så lenge ute da?(her er det minus grader..)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 jeg ville heller ikkee gjort det. Sover hun på terrasen eller ute i gaten?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Ute i gaten ?? Regner ikke med så mange lar barnevognen med ett sovende barn stå ute i gaten.....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Hvis du følger med (for eksempel er ute med henne) og bor sånn til at dere merker det hvis noen kommer så er det kanskje greit. Jeg hadde ikke gjort det nå på vinteren når det er så mørkt og kaldt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 jeg har sett barnevogner med sovende barn stå utenfor boligblokkere ute med inngangsdøren til blokken, det blir jo på en måte i gaten da, var sånn jeg mente
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 hvis hun står trygt på verandaen deres, eller et sted dere har øye med vogna hele tida, er det jo ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Nei det ville ikke jeg gjort!! En ting er å sove ute i minusgrader på dagen, men etter solen har gått ned er det ikke bra for et 5 uker gammelt barn å sove ute i vogna!! Håper du passer godt på....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 Så lenge dere ikke har lagt dere selv ville jeg ikke bekymret meg i det hele tatt. Så lenge det ikke blir for kaldt, så er det ikke noe farligere å sove ute om det er mørkt enn om det er lyst. Hvis hun sover godt kan du jo bare ta henne inn, kle av henne og legge henne i senga inne når dere skal legge dere. Våkner hun kan du jo bare gi henne litt mat og la henne sove videre. Det største problemet vil jeg tro kan være at hun er klar for å være litt våken når hun våkner igjen nå, men det er ikke sikkert det heller. Jeg tror vår yngste sønn ikke var mer enn 5-6uker når han av seg selv begynte natta samtidig med broren sånn i 7-8-tiden på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #10 Skrevet 20. november 2010 Hun sover selvfølgelig ikke ute på gaten. Hun står ute på vår veranda - rett utenfor stuevinduet hvor vi sitter. Så i luftlinje er vogna ca 3 meter unna meg og samboeren min. I tillegg har vi på babycallen. Og det er ikke mer enn et par minugrader her - og jeg sjekket henne nylig og hun er god og varm. Har ikke hjerte til å vekke henne, for hun sover så sinnsykt godt der ute. Vi har slitt litt med sovingen i det siste - så jeg tror hun virkelig trengte en skikkelig god lur nå Men likevel er det noe i meg som sier at det er litt "fælt" å la henne være utendørs sent.. og det har nok mer med klokkeslettet og at det er så mørkt å gjøre, enn kulda (hun er som sagt god og varm) HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #11 Skrevet 20. november 2010 hvorfor er det ikke bra for en baby å sove ute etter sola har gått ned?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #12 Skrevet 20. november 2010 Tror nok det er på tide å ta henne inn nå...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #13 Skrevet 20. november 2010 Det er da ikke farligere å sove ute i mørket enn i dagslys, hallo??! Så lenge det ikke er for kaldt, og dere følger godt med på henne, er det null stress etter min mening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå