Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Ville bare si at bloggen din får meg alltid i godt humør ) Tusen takk!
Villa Perlesukker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Nei så gøy:) Jeg håper jeg skal klare å inspirere folk men jeg vet jo ikke...det er mange som besøker bloggen men ikke skriver noe... Så må jeg si at jeg hadde kanskje trodd at flere ville "like" den på facebook men jeg er ikke typen som roper ut på facebook hele tiden om at alle må dele den med venner etc. Synes man må ha noe vettugt å komme med for å dele noe på veggen... Så langsomt men sikkert håper jeg at bloggen blir fulgt av flere Jeg har tenkt til å fokusere masse på oppskrifter men tiden strekker ikke alltid til med 5 barn. ( 4 barn og 1 mann) Hihi....
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2010 Vel, nå har du iallfall 916 som liker fjasboksiden ;o)
Villa Perlesukker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Hehe thanx 1000 stk i mnd er jo 12.000 på et år så det må jo være målet Nei tror at om jeg bare fortsetter å fokusere på det jeg gjør og lage ting jeg har lyst til så blir det greit etterhvert... Samboeren har nettopp startet i ny jobb og skal spesialisere seg innenfor facebook kampanjer så jeg håper jeg får noen tips etterhvert hihi;)
-carina- Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Jeg må si at jeg synes bloggen din er fantastisk også! Er ikke så flink til å kommentere, men kanskje det er fordi du gjør meg målløs... ;o) Jeg har delt deg med mange og har snakket om bloggen din til mange, men er kanskje ikke så flink til å dele den på Facebook-siden min til stadighet. Vil tro at mange gjør som meg, blir fasinert av siden din og snakker om det, men kanskje de glemmer å trykke... Synes du skal si deg veldig fornøyd med så mange "liker" på såpass kort tid! Det er ikke bare det at du er flink til å bake kaker, men du skriver bloggen på en slik måte at du faktisk inspirerer folk til å få lyst til å bake og du får folk til å føle at de faktisk kan klare å lage de samme mesterverkene selv! Tror nok du kommer til å få masse flere tilhengere, du skal se det bare øker på... ) Men angående Facebook-kampanjer så kan sikkert jeg også trenge tips! Du kan jo hinte til din samboer at han kan trykke liker på min kampanje... ;o) Og gjerne tipse andre kompiser her i området om det. Håper på enda større oppslutning enn det vi allerede har, driver og promoterer oss for lokalpolitikerne og i går var vi jo faktisk i lokalavisa... )
****TÅRNFRID**** Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Hei Jeg synes også kakene dine ser fantastisk flotte ut og la den ut på facebook. Håper du kommer med julekaketips fremover. HHar planer om å lage pepperkakeby )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå