Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 har dette fungert bra ? jeg har fått dette av legen nå, etter å ha prøvd flere kremer de siste årene. skinoren har hjulpet greit i ansiktet, men kan jo ikke bruke den som en lotion, heller. får nemlig kviser på brystet og ryggen også. Det er ikke store kviser, men de kommer alltid, og jeg føler ikke jeg har vært kvisefri siden jeg var 13! Nå er jeg 33, og syns det er på tide at jeg får slippe...:-)
☆☆☆ Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Har dårlig erfaring, ble ødelagt i magen uten noen effekt på kvisene. Men det betyr ikke at det er sånn for deg også, legen skriver det jo ut fordi det har dokumentert effekt på problemet for mange. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Det fungerte mot kvisene mine...ble ikke helt borte...men ble bedre...Men jeg anbefaler det ikke. Først ble jeg plaget med at alt jeg spiste gikk rett igjennom. Etterhvert så begynte jeg å få masse vondt inni mellom skulderbladene. Jeg skjønte først ikke hvorfor, men så skjønte jeg at det hadde med det å gjøre. Dermed sluttet jeg, og 2 uker senere så var jeg nesten ikke plaget med smerter mellom skulderbladene. Nå etter jeg ble gravid så har dette kommet tilbake, og det er noe jeg ALDRI har vært plaget med før etter jeg begynte meg Tetracylin. Legen kunne ikke gi meg noen forklaring på hvorfor, men jeg er nesten helt sikker på at det er det som er grunnen. Så anbefales ikke...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Jeg reagerte ikke på det, Men det hjalp ikke kvisene mine heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå