Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Har noe lilla ulltøy fra jentene mine, hadde dere brukt det på en guttebaby (i små størrelser..)?
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Sikkert veldig individuelt? Guttungen på 3 år elsker lilla, har mange lilla plagg - forøvrig kjøpt på gutteavdelinga på H&M ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Nei, det syns ikke jeg. Men jeg syns ikke blått er utelukket som jentefarge heller. Jeg syns rett og slett det er rart at vi i 2010 fortsatt syns bebyer må ikles en spesiell farge. Jeg har kjøpt en liten hvit lue til min ufødte datter hvor det står "I am a girl" Så slipper jeg å bare ha rosa ting. Jeg liker ikke rosa...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 jeg synes at man kan bruke lilla på en guttebaby. Du kan f.eks kombinere lilla med kaki grønt,brunt eller lyse grått:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Lilla er finT! har lilla vogn til min gutt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Lurt! Sammen med brunt blir det jo kjempefint, takk for tips og svar:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå