Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #26 Skrevet 20. november 2010 Er da vel ikke noe galt i det, vel? Alle har vi en fortid, og vi har alle personer i fortida vår, som har gjort oss til den vi er i dag, på godt og vondt. Ekser er en relativt naturlig del av hverdagen i vår tidsalder. Det er 50 år siden det var normalt å ha bare en partner hele livet.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #27 Skrevet 20. november 2010 Selv om han er ferdig med forholdet, er det fortsatt en del av livet hans. Kanskje til og med en viktig del av livet hans, uten at det trenger å bety at han vil tilbake dit. Jeg synes ikke det er så rart at han tar vare på bilder av eksen. Det trenger slett ikke bety at han fortsatt er interessert i henne.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #28 Skrevet 20. november 2010 kanskje ikke....? det virker bare som om mange plages veldig ved tanken på at det har vært andre mennesker i sin kjæres liv...:-) og for all del; forstår følelsen av sjalusi som kan oppstå!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #29 Skrevet 20. november 2010 Og hvis de har barn sammen, er det ihvertfall naturlig om hun fremdeles er en viktig del av livet hans. Jeg for min del, har bilder av Robert Pattinson, hunken fra twilight, på pcn min, men det vil ikke si at jeg kommer til å stikke av for å gifte meg med han. (selv om det frister, noen ganger.. )
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #30 Skrevet 20. november 2010 Når jeg og samboeren ble sammen ga jeg klar beskjed om at intime og seksuelle bilder av eksen hans ikke ble tolerert. Ba han om å slette de, og tenkte ikke noe mer på det. Da jeg omlag en måned senere spurte igjen, hadde han glemt det og beklagde seg veldig. han slettet de bildene han fant med en gang og sa han skulle gå ordentlig igjennom pcen senere. dette glemte han jo selvfølgelig, men jeg ordnet det bare selv. Slettet de bildene jeg ikke tolererte, og lot resten ligge igjen. Fortalte han det selvfølgelig etter han hadde gjort det, og han ble verken sur eller sint., Bare lei seg for at han ikke hadde gjort alt med en gang. samboeren min er riktignok veldig distre da, så ble ikke veldig sur og overrasket når han glemte det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå