Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Og det stresser og irriterer meg:( Er over 3 år siden det ble slutt mellom dem, og snart 3 år siden han og jeg ble ett par! Vi har barn sammen, det har ikke han med eksen, heldigvis. Men han fikk nettop vite ifra sikre kilder at hun vil ha ham tilbake, har sagt til sine venner at om det blir slutt mellom oss en dag, vil hun gjøre alt! Min samboer og jeg har det fantastisk sammen og jeg vet jeg er jenta i hans liv. Han har tross alt fridd til meg, noe han aldri hadde i tankene med sin eks. Men de bodde sammen i 4 år, og jeg får sånne ekle "tenk hvis" tanker! Var han som kasta henne ut...Pga dårlig oppførsel. Hun skulle bare feste og flørtet med andre menn...Og var nokså usbatil, kunne skrike og kaste ting på ham:/ Han var klar for familie, og fant meg som hadde ett barn ifra før, og vi har fått ett felles barn også. Logisk sett ingen grunn for meg å være bekjymra. Han fordrar jo ikke dama. Men kjenner det er ekkelt....Livredd for at vi to skal møte på henne. Hun er veldig pen...
Monajenten Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Forstår frykten din, men du har ramset opp mange grunner som er bevis på at det er deg han vil ha og ikke henne. Utseende betyr ikke alt:-) Dessuten er jeg sikker på at du er verdens vakreste for ham, og vi har alle forskjellig smak så det er ikke sikkert han syns hun er like pen som du gjør, med tanke på oppførselen hennes. Et vakkert ansikt kan lett bli ufordragelig med en smakløs oppførsel! Kos deg med forloveden din, og lykke til med bryllup:-)
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Å, pen schmen! Stol på at samboeren din er den mannen du kjenner så godt, og ikke en idiot som liker ustabile dramaqueens ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå