Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 På mitt bord er det en glassbolle fylt med ting jeg skal legge på plass, papirer, lesebok, pc, et glass vin og ostepop...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Pc, julegaveliste, telefon, klementin og en kaktus/lime sider.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 En rosa kaffekanne og hvit kopp, 2 sorte hårstrikker, en Byggmester Bob-dvd, en skrukork fra colaflaske, en halvspist pose brente mandler, et par antiskli-ullsokker, noen sammenbrettede aviser og en nesespray...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Beina mine, et glass Solo Super og et tomt smil-papir
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Telefonregning fra Netcom (grrrr....!), brev fra Goboken om hovedboken jeg skal avbestille, et glass cola til meg (og et glass vin til han slappe som ligger på sofaen ovenfor meg og ser på krigsfilm), en bolle med Sørlands chips og en skål med dip og to bokser med snus....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Et hvitt kubbelys, en notatblokk, to penner, et glass rødbrus, to mobiltelefoner, tre fjernkontroller, en lighter, en tube Purelan og en eske med mintdrops
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 ... også babycallen. Så den ikke for beina mine var veien.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Laptoppen, et tomt glass, et glass med cola, fjernkontrollene og mobilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå