Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Er nå 8 + 3 og kvalmen har ennå ikkje meldt sin ankomst.. ivf ikke skikkelig.. Er kanskje litt kvalm et par ganger i gjennom dagen, men det er over på 5 min.. Forrige gang var jeg kvalm og dårlig fra uke 5 og helt til babyen kom, så klarer ikke helt og innse at jeg skal slippe unna denne gangen.. noen som har fått kvalmen senere i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 jeg var aldri kvalm. ikke et minutt en gang.. men vet om folk som har vært sikkelig kvalm i et, men ikke i det hele tatt med nr to, og omvendt;-) så kanskje du slipper unna! jeg krysser fingrene for det:-D
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Siste av 3 er 8 mnd og kvalmen har enda ikke kommet til meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå