Gå til innhold

Ikke kvalm.. kan den komme senere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 8 + 3 og kvalmen har ennå ikkje meldt sin ankomst.. ivf ikke skikkelig.. Er kanskje litt kvalm et par ganger i gjennom dagen, men det er over på 5 min..

Forrige gang var jeg kvalm og dårlig fra uke 5 og helt til babyen kom, så klarer ikke helt og innse at jeg skal slippe unna denne gangen.. noen som har fått kvalmen senere i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var aldri kvalm. ikke et minutt en gang..

 

men vet om folk som har vært sikkelig kvalm i et, men ikke i det hele tatt med nr to, og omvendt;-)

 

så kanskje du slipper unna! jeg krysser fingrene for det:-D

Skrevet

Siste av 3 er 8 mnd og kvalmen har enda ikke kommet til meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...