Gå til innhold

Noen som har handlet på Lekebutikken.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt en adventskalender derfra, og synes det

tar veldig lang tid før jeg får den i posten. Har betalt inn pengene til kontoen deres. Noen som har kjøpt noe derfra, og evt positive/negative erfaringer?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei "mamma til snusken".

Jeg bestilte en leke fra de for en uke siden. Det stod på siden deres at jeg skulle motta betalingsinformasjon innen 48 timer. vel nå er det gått 1 uke og jeg har enda ikke mottatt noen informasjon. Begynner å bli litt skeptisk til dem. Har du mottatt kaldenderen som du bestilte?

Jeg lurer litt på om jeg skal tørre å betale for varen når jeg mottar betalingsinformasjonen..Bare så synd at det er så få i Norge som har playmobilleker..iallefall et slikt stort utvalg.

Skrevet

Bare et lite tips hvis du er ute etter playmobil leker.

Jeg bestilte fra http://www.playmobilbutikken.no/ i november og det tok bare noen få dager før pakken kom i posten og i tillegg ser det ut for å være billigere enn i leketøysbutikkene.

Skrevet

www.lekmer.no har også supert utvalg av Playmo :)

Skrevet

Tusen takk for tipsene. Jeg har vært inne på playmobil butikken før, men ingen av playmobil butikkene på nett her i Norge, eller i butikk har den leken jeg ønsker å kjøpe. Unntatt lekebutikken.com. Sønnen vår ønsker seg flyplass serien til playmobil. Fra før har han flyet. Jeg har bestilt cargohall gjennom lekebutikken.com, men som skrevet over så er de litt vel treig, og jeg begynner å få en liten mistanke om at de ikke er helt til å stole på:).. Jeg kan jo ikke ta sjansen på at julegavene ikke kommer frem:)

Skrevet

Den cargohallen står det jo 1-4 ukers levering på, og det betyr at de må bestille den fra tyskland eller prøve å få tak i den.

•24H - betyr at vi har varen på lager og kan sendes/leveres/hentes umiddelbart.

•7 Days - betyr at vi får varene fra vår samarbeidspartner i Tyskland, og tar ca 7 dager for oss å få på lager.

•On Order - betyr at denne varen ikke har kommet ut ennå, og vil stå i beskrivelsen av varen når denne vil bli utgitt. Vi vil da ha varen ca 1 uke senere på vårt lager.

•Not Available - betyr at denne ikke lengre er tilgjengelig fra vår leverandør, men vi kan sjekke muligheten for å skaffe denne alikevel. Vil normalt ta ca 4 uker å skaffe denne og prisen kan variere fra listepris.

•Da lagerstatus kan endres daglig, må vi desverre ta forbehold om at noen varer kan være utsolgt fra oss, selv om det står at vi har de på lager. Vi gjør vårt ytterste for å gi tilbakemelding om dette snarest mulig

Skrevet

Dette vet jeg du:) Jeg har vært inne og lest på siden deres..Når jeg bestilte denne varen så stod det 24 t på den. Nå en uke etter har den blitt forandret til 1-4 uker, og det er jo ikke uvanlig når varer blir kjøpt opp og lageret tømmes. Varen var altså på lageret når jeg bestilte den!!!!

Skrevet

Jeg ser at lager status kan endres på dagen, men også to dager etter at jeg bestilte så stod det 24 h.

Skrevet

Nettsiden ser jo skikkelig simpel og jalla ut.

Så lenge man ikke kan betale direkte med visa/master card e.l. PÅ nettsiden (tenker ikke på paypa, payexl e.l da), bør man styre unna.

De kjøper billige varer i utlandet, siden man kun kan hente de selv hvis man bor på de "rette stedene" på østlandet (og da MÅ man betale kontant).... ha ha! Idiotisk

Og sidene "kontakt" og "om oss" er jo helt merkelige... styr unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...