Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Ble du gravid når du gikk på det?? eller funket det ikke for deg??
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Jeg brukte det for snart 3 år siden. Ble gravid etter nesten 4 mnd bruk. Hadde hormonforstyrrelser, og merket at disse ble gradvis bedre allerede etter 1 mnd bruk. Brukte det litt denne sommeren også pga uregelmessig syklus etter fødsel. Men brukte det så kort tid at jeg tror egentlig at syklusen rettet seg selv pga at jeg sluttet å amme. Ble gravid 2-3 uker etter at jeg sluttet å bruke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå