Gå til innhold

Noen som har prøvd VITEX?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble du gravid når du gikk på det?? eller funket det ikke for deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det for snart 3 år siden. Ble gravid etter nesten 4 mnd bruk. Hadde hormonforstyrrelser, og merket at disse ble gradvis bedre allerede etter 1 mnd bruk.

 

Brukte det litt denne sommeren også pga uregelmessig syklus etter fødsel. Men brukte det så kort tid at jeg tror egentlig at syklusen rettet seg selv pga at jeg sluttet å amme. Ble gravid 2-3 uker etter at jeg sluttet å bruke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...