Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt strømpebukser som har gummi eller annet på knærne, sånn at det blir lettere for lillegull å lære seg å krabbe? Helsesøster nevnte at det finnes, men jeg har ikke sett det i butikkene (har ikke sett etter det heller).
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 De finnes på spar kjøp, både i ull og bomull:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Takk for svar! Bogerud? Er det på østlandet?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Finnes på sparkjøp og Obs hypermarked, ganske greie..Fås både i ull og bomull. Er billigst på sparkjøp da, er ganske dyre i utgangspunktet syns nå jeg..Nesten en 100,- lapp på sparkjøp.
Gjest ->>- Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 http://www.ulliver.no/storefront.php?pid=62 Disse er gode. Romslige i størrelsen.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Vi har to stk slike strømpebukser, ene har sønnen bruka en gang den andre er ikke brukt. Passer jo ikke på han - antisklien kommer langt oppå låret. Enda den er en str mindre enn hva han bruker i andre strømpebukser. Bortkasta penger synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå