Gå til innhold

Et koselig lite spm til dere som jobber i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å gi julegave til barnehageavdelingen hvor sønnen vår går, og da vil jeg gjerne høre litt fra dere som jobber i bhg hva dere liker best å få? :)

Har tenkt litt på blomster, konfekt, kaffe/te og julekaker......

Eller noe helt annet?

Og når passer det best å få det?

Er jo litt greit å ha litt glede av det før dere går til juleferie tenker jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er noen søtmonser på bhg jeg jobber, så vi setter pris på noe vi kan spise på pauserommet:) MEN å få gave er ikke noe vi forventer, men setter pris på, og tolker det som om de som gir gave er fornøyd med bhg

Skrevet

Så hyggelig tenkt :) Jeg synes det har vært superkoselig hvis vi har fått julekaker (pepperkaker holder lenge det ;)) eller litt julegodis til pauserommet - det gir julestemning og så er det såklart digg med noe å kose seg med i pausen! En deilig te/kaffe er også en super idé :) Trenger ikke være noe svære greier - det er virkelig tanken som teller :))

Og smart å gi den i adventstiden ;)

Skrevet

Sjokolade kan da ikke slå feil, he he. Ellers er det fint med litt god kaffe og te og :D

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe en tvistpose til avdelingene barna mine går på :) Bruker alltid å kjøpe noe sjokolade til å ha på pauserommet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...