Sebbelita Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Lurer litt på å gi julegave til barnehageavdelingen hvor sønnen vår går, og da vil jeg gjerne høre litt fra dere som jobber i bhg hva dere liker best å få? Har tenkt litt på blomster, konfekt, kaffe/te og julekaker...... Eller noe helt annet? Og når passer det best å få det? Er jo litt greit å ha litt glede av det før dere går til juleferie tenker jeg
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 vi er noen søtmonser på bhg jeg jobber, så vi setter pris på noe vi kan spise på pauserommet:) MEN å få gave er ikke noe vi forventer, men setter pris på, og tolker det som om de som gir gave er fornøyd med bhg
Nikamo Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Så hyggelig tenkt Jeg synes det har vært superkoselig hvis vi har fått julekaker (pepperkaker holder lenge det ) eller litt julegodis til pauserommet - det gir julestemning og så er det såklart digg med noe å kose seg med i pausen! En deilig te/kaffe er også en super idé Trenger ikke være noe svære greier - det er virkelig tanken som teller ) Og smart å gi den i adventstiden
♡ A & E ♡ Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Sjokolade kan da ikke slå feil, he he. Ellers er det fint med litt god kaffe og te og
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Tenkte jeg skulle kjøpe en tvistpose til avdelingene barna mine går på Bruker alltid å kjøpe noe sjokolade til å ha på pauserommet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå