Gå til innhold

Hvordan kjennes det ut med spark mot blæren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg! :)

Vet akkurat hvordan du har det - for lillegull i magen min gjør akkurat det samme, hehe.

Merker når han/hun ligger mot blæra, for da kjennes sparkene innvendig hvis du skjønner? Og de dagene babyen ligger sånn, er det også færre spark som kjennes.

I tillegg løper jeg på WC som en tulling, og blir like irritert hver gang jeg merker at det er kun få dråper som kommer nedi do ;)

Sånn var det også forrige gang jeg var gravid, da lå lillejenta på blæra stort sett hele svangerskapet. Det merka jeg god på bekkenet også :/ Håper denne babyen flytter på seg snart, for er ganske ubehagelig ;p

Klem fra

Forrige gang syntes jeg det ble verst mot slutten - større baby, større spark mot blære og større akutt tissetrang! Hun i magen nå ser ut til å ha funnet ut at særlig bevegelse i retning blære er artig! Har daglig en periode der hun bruker blæra som trampoline. Men heldigvis snur hun seg etter en liten stund og da kommer sparkene utover igjen! :) Lykke til! Det er bare enda en av de mange "gleder" med svangerskap! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...