Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Fikk opp ei mld om det når jeg gikk inn på annonsen...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 At den per "parkert". Tingen er solgt, leiligheta er utleid osv. Altså ikke noe vits i å se mer på den.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 hvorfor slettes den ikke bare da?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Den kan være utgått på dato. Er det fra forhandler så kan det være at de setter en annonse i passiv om de skal forandre på den, eller ikke ha den ute akkurat nå..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Man setter den passiv når avtalen er inngått, men salget ikke gjennomført slik at om noe skulle gå galt (at kjøper/selger trekker seg el.) så kan man enkelt sette annonsen aktiv igjen
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Ikke alltid det går an. På zett.no kan man bare sette passivt/inaktiv, går ikke an å slette. Irriterende, men sånn er det lagt opp.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Det som er problemet her, er at jeg har sagt jeg ville kjøpe dette, og fikk til svar at det kunne jeg. Så gikk det en dag og den ble satt passiv, men så hører jeg ikke noe mer.. umulig å få tak i personen også... Merkelig....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Høres ut som du kan glemme den avtalen. Knaksje noen bøød over deg, eller noen kunne komme og hente/betale på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå