Gå til innhold

Noen som har lyst å bytte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei ganske så grinete jente på 15 mnd, det er bare alt gale med jenta. Koser seg i et halvt min, og så rett etterpå kommer en bøtte med grining. Det er slik trassegrining..Og så er hun over alt og under alt...Er veldig blid innimellom alt annet.

Noen som har lyst å bytte med meg? Få oppleve helt annet barn, kjenne hvordan det er:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy faen...har du lyst til å bytte bort ungen din!

Skrevet

Har ikke du lyst til det av og til?? Eller har du bare gode og snille barn dagen rundt?? Får du aldri lyst til bare å "grrrrrrrr"

Da du har prøvd alt, og gjort alt..Men, stadigvekk, så er det ikke BRA nok..Hvordan har du det da???

Skrevet

Hva med å begynne å se på årsaken til at barnet er utilpass? Er det sykt? Hvorsan er stemingen i hjemmet, kjeftes/ropes det mye? Kanskje hun er av det aktive slaget og ikke vil sitte og "kose" så mye? Hvordan reagerer dere på "grininga", springer dere rundt for å tilfredstille hennes minste ønsker eller klarer dere å ignorere noe innimellom? Høres kanskje hun som hun har lært seg at måten å få oppmerksomhet på, er å "grine".

Skrevet

Hmm.... Jeg synes det er merkelig og si en har lyst og bytte bort ungene sine pga dem ikke er akkurat som du ønsker det selv. Håper du husker på at barna våre er et resultat av foreldrene, ergo det er du selv som former barnet ditt Hi.......

Jeg hadde aldrig villet tenke tanken engang på og bytte bort noen av barna mine,dem er mine ett og alt her i livet så dem vil jeg meget gjerne få beholde :-)

Skrevet

Du kan få låne min niåring, som er superblid et øyeblikk, for å slå seg helt vrang i neste.. Mulig hun er litt bortskjemt og at hun er i prepuberten, for hun er fryktelig følsom og har humørsvigninger som en som berg og dalbane.. :)

Skrevet

Du kan bytte mot mi datter på 15 mnd som er akkurat like dan!:)

Skrevet

Er et ikke frykelig kjedelig å være så selvhøytidelig?

Skrevet

hehe... så mange selvhøytidlige damer det er her inne =) Ingen som tar en spøk eller skjønner ironi??

Herregud, jeg elsker ungene mine over alt, men har da tatt meg i tanken på å legge dem ut på finn.no til høyestbydende.. Tror enhver mor føler det sånn innimellom.. hehe

Skrevet

Skriver under på dette med selvhøytideliheten!!

(og ikke bare i akkurat DENNE debatten)

Jeg har ingen småunge å bytte med deg enda (11 uker på vei), men du kan få låne min tenåringssønn en uke eller to? :)

Skrevet

Det hørtes ut som mitt barn i dag 13:21...:)

Nei, jeg er ikke en av dem som VIRKELIG har lyst å bytte barnet sitt..Tror nok det sier en del om DIBBERE, eller?? Ja barna blir som vi foreldre omformer de. Men, i dette tilfellet er det kun en foreldre. Og det til tider er ganske tøft, spess nå da barnet krever mye mer. Dessverre så er jeg GANSKE så alene. Kan ikke bare ringe noen heller, hvem skal jeg ringe??..

Man kan også omformulere ordet bytte, hva menes det egentlig? Er det snakk om alltid, eller timer, min osv...Ingen gjorde seg den meningen før de kastet ut piggene sine..

Hvis ikke det er lov til å få litt utblåsing, så er det noe feil med verden. Den utblåsingen trenger ikke å bety så mye mer enn akkurat det. Trodde dib var et godt sted å kaste ut litt utblåsing..

HI

Skrevet

Hehe, takk det var noen som våkent opp og skjønte det hele :):) Takk 13:40

Da er jeg ikke helt alene i verden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...