Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Ser folk ikke ønsker seg julepynt, pynteting, håndklær, kroppsprodukter osv. Hva er greie ting å gi til voksne, synes dere?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Vanskelig ja! Jeg kan bare svare for meg selv og hva jeg har blitt glad for. Gavekort på klær,eller ting (ikea,bohus,kremmerhuset,til bords osv) Elsker lys¨ Vin Gode sokker Smykker sminke,parfyme
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Jeg ønsker meg et tykt ullskjerf og ullsokker (gjerne hjemlagd), ski, fjellsko, en god bok og vin(glass). Ellers så ønsker jeg meg en koselig julekveld og en fin romjul sammen med familie og venner:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Jeg er glad i gaver jeg kan bruke opp. Blir kjempefornøyd om jeg får ting som kaffebønner, sjokolade, stearinlys, oljer osv. Ellers blir jeg glad for mat. Elgkjøtt og laks blir godt motatt. Pleier få det av jegere og fiskere. Men det er ikke noe jeg selv gir bort. Og i fjor fikk vi hjemmelaget syltetøy. Det falt også i smak. Andre brae gaver er ullvotter og ullsokker. Sminke, dusjsåper, bodylotion liker jeg om de jeg får det av vet hva jeg bruker.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Bøker og cd-er, de er jo greie å få byttet.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Gavekort fra et kjøpesenter rett og slett
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Folk har så feil smak for meg at sånne pynteting blir lagt i et skap. Håndklær er ok om det er rett størrelse. Mat syns jeg er bra, kaffe, te, vin, sjokolade osv. Bøker er bra, musikk også.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Kommer vel an på hva hver enkelt foretrekker og interesserer seg for det, men vi sverger til bøker, DVD'er, CD'er, produkter for hjemmespa, eller gavekort. Det er ingenting galt i å gi et gavekort til voksne. Det er jo klin umulig å komme på noe nytt fra år til år, og da har du ihvertfall _gitt_ dem muligheten til å velge ut noe de faktisk liker ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå