Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Skal dit neste helg med noen jeg jobbet med før.Gledre meg,men aner ikke hva slags mat det er. Noen som vet? Er det en dyr fin fin plass?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Kjøtt og grill- nydelig mat!!! spareribs, kyllingfilet, svinefilet, et utvalg av alle typer burgere og biffsnadder.Nydelige desserter ol også! Var der i vanlige klær,vanlige folk Mye studenter. Ganske normal pris også, iallefall iforhold til at det er super mat! http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=12182&Name=Graffi+Grill+%26+Bar God tur- kjenner jeg er misunnelig!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Tusen takk for svar Kommer jo til og pynte meg litt,men ikke kjole og sånn,hehe Så mye god mat og velge i da,synd det ikke var en meny på linken,men finner garantert masse jeg får lyst på.. Takk igjen Hi
frk Nilsen Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Mmmmm Graffi har god mat Skal til Trondheim en tur til uka, så da blir det Graffi-tur på meg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå