Gå til innhold

Hva ønsker du deg IKKE til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg ikke ting jeg ikke trenger.. feks håndklær, har fått så mye av det til jul før at jeg enda har en bunke med 7-8 håndklær jeg aldri har fått brukt.

Ønsker meg heller ikke lysestaker, da jeg har mer enn nok av det fra før. Ønsker heller ikke julepynt, har sånn ca 5 esker fra før på loftet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker meg ikke nips (som lysestaker, figurer, luktekrukker etc.), ting fra Black Design, duftelys og andre ubrukelige ting som bare tar opp plass

Skrevet

Ønsker meg ikke Slike juleduker man finner hos bestemødre, som min bestemor er så glad i å gi bort.

Skrevet

Jeg ønsker meg ikke bodylotion eller andre flotte kremer, da må det i tilfelle være en ansiktskrem. Jeg hater kremer med lukt og får jeg noe til jul eller bursdag, så er det alltid med en lukt jeg blir gal av før det har gått en time.

Håndkler og julepynt ville jeg blitt glad for:-) Duker derimot, bruker vi ikke med to små i hus, så det håper jeg at vi ikke får.

Skrevet

Jeg takler ikke duftlys eller hva det heter, blir kvalm av lukta.

Forstår heller ikke folk som kjøper pynteting når de ikke aner hvilken stil en har eller hva en har fra før. Har en tante jeg ikke har noe særlig kontakt med ellers, som gir lamper, pynt o.l selv om hun aldri har vært her og ikke aner hva vi liker eller har plass til. Da er det bedre å gi konfekt, gavekort eller noe annet en bruker opp.

Skrevet

Nips og andre gjenstander som pyntes med i huset

Smykker/ringer/øredobber

Parfyme

Håndkler og pynteputer

Kroppspleieprodukter/såper ol

Bilder, spesielt ikke av andres barn i ramme

Blomstrete sengetøy

Sølvbestikk

Pynteservice, sånn som mange samler på og bruker 2-3 ganger i året

Fat og skåler

Skrevet

Ble litt overraska da jeg gikk inn her. Første som slo meg var var ikek pakker men heller høye regninger, at noe galt skulle skje osv. Dere er rett å slett utakknemmlige. Julen handle ikke om gaver, og skal man gi gaver så er det vel mest for barnas skyld. Gi heller beskjed om at de ikke trenger å kjøpe noe til dere

Skrevet

pakker....kjøp heller til mine barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...