Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Og akkurat i det jeg begynte å blø mista jeg matlysten helt! Har faktisk ikke spist noe fornuftig etter jeg begynte å blø.. Prøvde meg på litt suppe på torsdagen, men that's it! Har også vært kvalm disse dagene, men det kommer sikkert av at jeg ikke får i meg noe? Har blødd mindre enn vanlig også, pluss at smertene ikke er halvparten så vonde som de pleier å være. Sikkert også på grunn av matmange? Jeg har aldri vært borti dette før. Uka før mens så spiste jeg mer enn jeg pleier, så det virker nesten som at kroppen visste at dette skulle skje og forberedte seg?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Hehe, nå virker jeg kanskje dum men ;p Kan jeg være gravid når jeg blør da? Hi
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Nå har jeg googla litt, og funnet ut at mange blør og tror de har mensen i begynnelsen av en graviditet. Mange mister tydeligvis også matlysten i 1. trimester... Men fant ingenting om at matlysten forsvinner under mens, så nå er jeg skremt her. Noen som har opplved lignende selv? Hi
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Ei jeg jobber med hadde mensen under hele graviditeten.Hun fant ikke ut at hun var gravid før sent i sv.skapet. Ta en test du,så du vet for sikkerhetsskyld Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Sjansen for at du er gravid og har vanlig mens er minimal. Jeg mister ofte matlysten når jeg får mens, lyst på alt mulig rett før så er matlysten helt borte når mensen kommer.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Har du hatt sex? Bruker du prevensjon? Hvis svaret er ja og nei bør du ta en test, i hvert fall hvis du kan tenke deg å feste med god samvittighet i julebordsesongen
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Jeg pleier å være helt vill etter mat et par dager før mensen, men den dagen mensen kommer orker jeg ikke tanken på mat. Matlysten kommer ikke skikkelig tilbake før mensen er over. Det er også perioder hvor dette ikke stemmer. Det kan jo bare være at du har noen ekstra hormoner som flyr rundt i kroppen nå ved mensen som gjør at du ikke orker mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå