Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Fikk ikke det helt til sist. Følte de på sykehuset ga litt opp når jeg fortalte jeg hadde silikon. Men i teorien kan det jo gå.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Ja det går! Jeg fullammer nå, lille er 3 mnd og har tenkt å fortsette... Måtte amme veldig hyppig den første mnd. Hver time omtrent døgnet rundt, for å få igang produksjonen skikkelig. (dette går tregere pga silikon). Men det er verdt det! Amminga går som en lek nå, og jeg og lille er storfornøyde å koser oss
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Gikk litt fortpå tastaturet, fullammet mente jeg. Ok, kanskje det jeg gjorde feil sist. Ammet ofte, men da trodde jeg at jeg hadde for lite melk, så startet med mme. Er lett å miste motet da de på barsel selv trodde amming ville bli ett problem. Jeg hadde jo melk, bare ikke nok. Hele ammingen ble en katastrofe sist.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Jeg har ikke silikon men vet ei som har og hun ammer:) Det skal ikke være noe problem sålenge du får ut melk. Jeg måtte selv pumpe som en gal og amme hver 2 time for å få i gang produksjonen uten silikon, så det er ikke mye ekstra som skal til. Men det er fort å miste motet ja, både med og uten silikon
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Jeg har lagt inn silikon for noen år siden, og hadde ikke planer om flere barn.. Fullammet to stk, og det gikk som en drøm. Men så kommer den lille attpåklatten da.. Fler som har erfaringer og dele?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå