Gå til innhold

Ei lita jente en dag før 20årsdagen min :O


Lykkelig_frøken

Anbefalte innlegg

Var på UL igår, og ser ut for det gjemmer seg ei lita frisk prinsesse her inne :D

Så godt og høre at alt så bra ut ! Veldig aktiv og turnet rundt <3 Så fint og se på :D

Ble flyttet to dager frem, til 16. april, så har termin 1 dag før 20 års dagen min, kjempespennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer så mye med ei lita jente i magen. Æ har også det,men bli 42 før hun kommer på april. Du var veldig ung synes jeg,men skal vel ikke si noe jeg. Var bare 20 når jeg fikk min første jeg og. Men følte meg så uerfaren og dum da. Skulle ønske i ettertid at jeg ikke fikk barn så tidlig ja,men gjort e gjort. Glede mæ mye mere nå.

Håper det går greit for dæ både under og etter graviditeten da,og at du har noen som støtter og hjelper deg.

 

Man lærer med åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :) Gratulerer :)

Kommer ei lita prinsesse her også! :) <3

 

Når det kommer til det å få barn i ung alder så har det sine fordeler og bakdeler.

Når man får barn i ung alder så er kroppen på sitt beste og jeg tror det gjemmer seg mer tåmodighet i yngre mennesker. Og ikke nok med det, men vi kan glede oss med barna våre mye lengre! :)

 

Jeg er selv 21 år, og venter mitt første barn.. mamma`n min er 42 og gleder seg veldig med oss til å bli mormor! :) Jeg syns det er kjempe godt å ha en ung mamma - vi ferierer sammen og har verdens beste kontakt!

 

Og når det er sagt så er vi alle veldig forskjellige, det er mange som ikke er modne til å få barn før rundet 30.. og mange som ikke hadde trengt å fått barn da heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:D så godt at alt var bra=) Jeg fikk dattera mi på morsdagen en uke før jeg fylte 19=) Veldig stas og få ha med baby på bursdagen:) Nå venter jeg nr 2 da, men blir nok ikke rundt bursdagen min denne gang hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :D

Jeg og pappaen gleder oss kjempemye :D Er så spennende <3 Og blir en perfekt bursdagsgave :)

 

Å ja, er kanskje litt tilig :) Men vil heller få en liten tidlig, når jeg vet at jeg er klar for det, er ung og sprek, å har mere energi til overs til og leke og kose :)

Ja er forskjellig fra alle, noen er moden tidligere enn andre :)

Vi gleder oss mye og ser veldig frem tell den fantastiske tiden vi har i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Jeg var på ultralyd i dag og fikk termin på min 30-årsdag :) Artig, men håper likevel at guttungen får sin egen fødselsdag.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Byttet navn, het lykkelig_frøken før)

Gøy :D

Gratulere så mye til deg og :) Blir spennede og se når han kommer da =)

Ønsker også at lillepia skal få en egen bursdag. Men om hun kommer to uker før eller to uker etter min, så er det likevell verdens beste bursdagsgave en kan få !

 

Tusen takk det samme til deg ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :D

Synes det er kjempemorsomt at det er flere som er like ung som meg som skal ha :P

 

Hihi, Da får værtfall lillejenta de en egen bursdag får vi håpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gratulerer til dere alle! Jeg fikk selv min førstefødte måneden etter jeg hadde fylt 20 år, har aldri angret på det!! Ikke følt meg ung og dum heller, så vi er nok forskjellige, ikke alle som er like tidlig modne:-)

 

Da jeg var 27 hadde jeg 4 barn, og nå vil jeg få nummer 5 måneden etter jeg har fylt 32 (ja, føler meg gammel!!), hehe..

 

Kos dere med barnet og tiden dere har i møte, ung eller gammel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...