Gå til innhold

Simo eller emaljunga vogn? Erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i tvil, har hatt simo kombi før og ønsker å prøve noe nytt denne gang. Tar imot erfaringer med åpne armer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superfornøyd med Emmaljunga city cross. Forskjell på Em. vognene, selvfølgelig, men denne og andre er mye, mye lettere enn Simo, og det merkes!!! Kjenner vekten nå som gutten på nesten tre sitter i sportsdelen (er duo-vogn), men han har fortsatt god plass og elsker å sitte i vogna! (Blir jo fryktelig skjelden, da). Men en baby i går det som en lek :o) Jeg synes fordelen med Simo er at de er vannavstøtende(vanntette?) i seg selv. Men skal du ha vogna ut og inn avbilen, så tenk på vekta! Vår vogn føles også solid og sterk som Simo sin, og fått masse skryt av fremmede for at den er fin -er jo ok å like utseendet på vogna si, men der har en jo ulik smak ;o)

Skrevet

Jeg syns det generelt er bedre trilleegenkaper på Emmaljungavognene enn Simo. Og skal du ha en som er på str med Simo, så er Emmaljungaen noe lettere, hvis vekt er et poeng.

City Crossen som hun over nevner er mye mindre, og ikke minst lettere enn Simo, men skal du ha en stor vogn og vil ha noe annet enn Simo ville jeg gått for Emmaljunga Edge Duo eller Smart Duo. Mener førstnevnte er litt større. Begge er på omtrent samme str som Simo, men så vidt jeg vet noen kg lettere.

Skrevet

Jeg hadde simo kombi med første mann for mange år siden.

Skulle kjøpe vogn nå og gjekk inn med åpent sinn,.

Meg og sambo hadde skrevet ned hva slags vogn vi ville ha.

4 hjul

tåle nordisk klima

gode bremser

at sittedelen kan legges helt ned

osv

ble simo kombi igjen og er storfornøyd

Skrevet

Simo kombi her også. Kjempefin vogn det. Et lite minus for at den er tung å løfte men. Den er jo så lun og god :)

Skrevet

Var å kikket på min flotte stålblå 2011 modell Simo Duo i går =) Mye bedre med Dou enn kombi da du slipper å drasse på 4 kg ekstra vekt hele tiden pluss at du får en vesentlig mye større bag.

Liker selv ikke emmaljunga, blir for mye dill for meg hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...