Gå til innhold

Tips mot kvalme!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Legen min sa at ett tips for å slippe billigere unna med kvalme er å "småspise" hele dagen.

 

Med dette mente han Ikke å spise mer, men at du spiser lite, men ofte!

 

 

Det har faktisk hjulpet meg litt, så nå når kvalmen kommer snikende, spiser jeg litt.

Har alltid med meg en banan, mandarin, nøtter etc. i vesken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt riktig det du sier. Småspising er alfa omega for meg ihvertfall. Går det mer enn to timer siden jeg sist jeg spiste føler jeg meg dårlig, går det tre-fire timer blir jeg skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper, ja! Jeg spiser hele dagen føler jeg. Og jeg kan ikke ligge noe særlig lenge om morgenen for å slappe av litt liksom... neida... rett opp og rett i kjøleskapet (som selvfølgelig lukter vondt), og fram med ei skive med bringebærsyltetøy!

 

Ellers hjelper det og drikke vann, eplejucie og aller mest

7UP FREE! Hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og særlig få i seg noe som kroppen ikke trenger å jobbe så mye med. Altså litt flytende. Kroppen trenger ikke bruke masse energi på å bryte ned og en holder seg lengre mett.

Smoothie er blitt min yndlingsgreie. Litt juice, noen skjeer naturell yoghurt, en pose frosne bær, litt banan, og en kopp med havregryn også spe på med vann til den blir så tynn som en ønsker. Det blir et stort glass til frokost + en stor flaske jeg tar med meg på jobb og drikker av sånn innimellom før jeg rekker å bli sulten og ikke har mulighet til å spise:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja usj, kjøleskapet lukter pyton!! Kan ligge om morgenen, og for å kjenne etter hvordan formen er tenker jeg på kjøleskapet, og da kommer kvalmen gitt :-/

 

Hjelper bittelitt å vite at man er flere om samme kvalme skjebne...ü

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...