Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Er lvredde for å spise noe feil, men vin det drikker dere ! Helt på jorde spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 åååå... vært flink pike å lest avisene for tiden nå? Haha... du skjønner vel at det ikke er flertallet eller? Prøvde du å virke smart nå!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Hehe... Jeg er ikke redd for hva jeg spiser, jeg spiser nemlig det jeg har lyst på samme hva det er.. Men jeg drikker IKKE vin og jeg røyker heller IKKE:)))) Tror nok det er du som er helt på jordet hvis du tror at det er vanlig....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Dette tror jeg var dagens dummeste innlegg. For det første er det svæææært få gravide som drikker vin, og hvorfor noen få gjør det kan man jo lure på. men faktum er at spekemat, rå mat og noen oster kan drepe babyen, så det er vel ikke så rart at de "gnåler" om at det ikke kan spises.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Nå drikker jeg ikke vin eller røyker, men det er skikkelig latterlig å se bort i fra advarslene som faktisk kan koste deg det kjæreste du har fordi andre røyker og drikker vin. Klarer meg fint uten brie og spekeskinke jeg, ikke et stort offer og det er bare for noen mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå