Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Min nye kjæreste har utrolig stor penis. Jeg er veldig glad i sex og jeg blir veldig kåt av ham - men det gjør så vondt, den er så stor. selv om vi bruker glidemiddel. Han er veldig flink til å tilfredstille og alt men penisen hans bare er for stor. Det er helt ille. Skulle tro at etter å ha født 3 barn så var ikke dette et problem.. Blir jeg vant til dette etterhvert? Det går seg til etterhvert i samleiet men etterpå er det vondt å i det hele tatt gå.. :-(
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg hadde en fyr med alt for stor. Det funket ikke, jeg blødde hver gang han ikke kjørte kjeeeeempesakte.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Kjiptmed for stor penis...er det fordi den er for lang eller for tykk??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 HI her Den er både for lang og for tjukk. Det har gått seg til nå, men vi kan ikke ha doggy. Kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå