Gå til innhold

Hva skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 35, og har en skikkelig skrekk kveld bak meg nå..

Det begynte med at jeg måtte sinnsykt tisse, gikk på do og fikk presset ut noen dråper og når jeg tørket meg kom det litt blod på papiret (beklager detaljer). Etter det har jeg måttet på do hvert 10ende minutt, og får da bare tisset litt. Vet noen hva som skjer med meg? Er førstegangsfødende, og redd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig ingenting å være redd for:-) Det er vanlig å kjenne tissetrang når man er langt på vei, selv om man egentlig ikke må tisse. At det kommer litt blod, kan være fra slimproppen, det er mulig at den går såpass tidlig, og man kan gå flere uker etterpå uten å føde.

Men hvis du er veldig bekymret, ta en tlf til føden og forklar dem situasjonen. Ingenting er for dumt å komme med, de er vant med bekymrede førstegangsfødende:-)

Stor klem

Skrevet

Takk for svar :)

Ja, har vært mye tissetrengt i slutten nå, men da har det vært toppen en gang i timen og ikke sånn at jeg måtte bruke all muskelkraft for å ikke tisse på meg føles det ut som. Kjennes litt ut som UVI, men det vet jeg at jeg ikke har, har stix her til å selv teste. Vet ikke om jeg tror det er slimproppen, da alle forteller at den er stor og slimete, mens hos meg var det nesten utvanna blod uten slim. Har hatt kraftige kynnere i dag, men ingenting som har vært smertefullt eller regelmessig.

Takk igjen for at du tok deg tid, jeg venter og ser om kynnerene tar seg mer opp før jeg evt ringer føden :)

Skrevet

Mine slimproppern har gått over flere dager (deilig, hehe) men det var vel stort sett litt slim med hver gang jeg var på do.

Det kan jo være at du har tørket deg såpass mange ganger at du kanskje har fått en liten rift slik at det har kommet blod.

Men du kjenner nok situasjonen og kroppen best selv. Så lenge du ikke har hatt vondt, er jo det et godt tegn:-)

Lykke til fremover:-)

Skrevet

Jeg fikk selv litt blod i en urinprøve på legekontoret fordi jeg ikke måtte tisse noe særlig. Tror ikke du trenger å bekymre deg, nå har blæra di veeeldig lite plass og det er ikke så mye å gjøre med det. Men gjør det vondt skader det ikke med en telefon til føden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...