Gå til innhold

Ang innlegg om å la bf reise bort med barnet 1 uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du at bf kan reise bort med sitt barn en uke fordi han skal straffe mor fordi hun har lyst til å ligge borte en natt å ha venninnekveld? Og det uten å ha stilt opp spes for barnet tidligere, ergo, han kjenner ikke barnet spesielt godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motivasjonen er helt klart feil. Det er det ingen tvil om. men hvis barnet ikke er i livsfare ved å være med barnefar jeg ser jeg ingen grunn til at barnefar kanskje nå kan lære barnet å kjenne. men for all del, det er vanskelig å sette seg inn i det da jeg ikke hadde nølt et sekund med å la ungen min være med min samboer en uke. så jeg vet ikke hvordan det er å ikke stole på min partner.

Skrevet

Barnet ville nok ikke vært i livsfare, men burde ikke bf ha prøvd seg den ene natten først da?

Skrevet

helt klart! men bedre en uke, en ikke noe i det hele tatt. Så lenge det ikke er noen livsfare burde han bli kjent med barnet. ungen for nok ikke evige traumer av det. Men trist at han skal oppføre seg som en sjalu 16 åring...

Skrevet

Syns ikke han burde måtte reise bort for å få tid til å bli kjent med barnet og være alene med det, det burde han klare like fint hjemme, sende sin samboer bort på venninneting osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...