Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Jeg spørte han idag og han ville komme, jeg ble litt overasket for jeg hadde ikke ventet det. Han gir meg inntrykk av å være sur osv når vi er på felles plasser, men ikke når vi er sammen alene.. Rart hele greia egentlig, vi har aldri vert sammen men skulle tro vi hadde vert det på mange måter.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Ja jeg ble veldi glad Må nok sies at jeg er nok litt svak for den mannen ja :S HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Så hyggelig! Så får vi håpe han inviterer deg også når (hvis) det er hans tur å ha ungen i jula
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Håper det blir en koselig jul! Feiret selv jul sammen med barnefar selv om vi hadde gjort det slutt før babyen kom og krangla en del. Og det var faktisk en av de beste julefeiringene jeg har hatt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Det er et farlig ønske, men jeg håper vi kommer sammen jeg. Vi har det så fint når vi to og ungen er sammen også! Vi er veldi like på mange måter, og er enige om det aller meste, har aldri kranglet. Men jeg er redd for å skremme han vek med å åpne meg for mye for han, så tar ting litt som det kommer. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå