Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Fortalte min mann om debatt her på DIP vedrørende å ha sex med andre en egen partner. Han sa da til min store forundring at han tente på tanken at jeg hadde sex med andre, men det måtte være på begge sine premisser. Må innrømme at etter at det hadde sunket inn litt så pirrer deg meg endel både det å ha sex med andre og at min mann koser seg med andre. Andre som har det sånn eller er det bare meg ?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Du er ikke alene om det tror jeg . Jeg føler det likt og er nok mange med meg de vil bare ikke si det
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Da jeg hadde type pirret det litt og tenke på han med en annen dame.. OG jeg gikk faktisk så langt at jeg tok ei dame med hjem til han
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 åj åj 00:34! Hvordan gikk det da? Hadde han sex med henne? Hva skjedde?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 0034 Blir kåt bare av tanken... Fortell
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Det gikk utrolig bra, det var jo jeg som sjekket opp dama. Han var ute med meg han også, men var ikke samme sted. Og ja han hadde sex med henne, jeg komanderte han jo til å gjøre det så tror den stakkar mannen ble litt paff over hva den ¨usyldige, søte sjenerte¨ kjæresten kunne finne på
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Gikk han all the way med henne? Slikket henne og alt? Var ikke du med på det? Veldig pirrende, men tror det hadde blitt vanskelig å gjennomføre..Tror ikke jeg hadde klart å se mannen min ha sex med andre..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Ja han gikk all the way, jo jeg var med jeg også. Jeg og han hadde på forhånd pratet litt om dette og han visste hva han hadde lov til og ikke. På forhand snakket jeg med henne, hun hadde gjort det før og var veldi opptatt av at ting var ok for meg. Som han fikk ikke komme i henne, ikke kysse henne og slikt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 00 53 her igjen, det var veldi viktig og holle det til kun sex, derfor ble kyssing FOR intimt for meg. Så kyssing er forbudt for min del i slikt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #11 Skrevet 20. november 2010 den forstår jeg godt, kyssing er mer "Intimt" sånn jeg ser det. Sex kan være ren nytelse trenger ikke være følelser.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #12 Skrevet 20. november 2010 Jeg synes også at kyssing blir FOR intimt. Men jeg synes også oralsex er for intimt..På lik linje med kyssing..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #13 Skrevet 20. november 2010 Hadde ikke takla at min kjæreste gjorde slikt, og ja kunne vært hevngjerrig nok til å ja ... tatt livet av den som var dum nok til å røre han og han og for den del.. om så skjedde !
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #14 Skrevet 20. november 2010 blir kåt av dette, tror jeg må snakke med samboeren om vi ikke skal prøve dette Tenner meg enormt
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #15 Skrevet 20. november 2010 01:13 Om ikke du takler det så er det sikkert mange andre som kan det
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #17 Skrevet 20. november 2010 Hei dere. Jeg skrev et innlegg her forleden om å ha et "åpent forhold". Et lite tips vil jeg komme med, vær sikker på hva dere legger dere ut på, ( så sikker som en kan bli.. ) for idet man ser sin partner, eller får beskjed om har han/henne har ligget med noen andre kan man få følelser som er alt annet enn pirrende og opphissende. Å da er det forseint å spole tilbake.. Da min mann gjorde det for andre gang, var det jeg som oppmuntret han. Jeg husker fremdeles første gang vi skulle ha sex etter det hadde skjedd. Fokuset mitt var så absolutt ikke der det skulle være, å kjente jeg ville "kvitte meg med kroppen min". Henne som han lå med var barnløs, å jeg ble utrolig stresset av bla om jeg var slappere i musklaturen enn henne, om puppene mine var for hengete, om hun var bedre, mere sexy osv. Jeg var ikke sint på han, fikk bare så utrolig dårlig selvtillitt... Så vi brukte noen uker på å bearbeide meg, osv. Å kjente fremdeles at tanken på andre pirret meg.. Så ble det min tur... Å det var spennende det... Så, ville bare tipse dere før noen av dere kanskje gjorde noe, slik at dere får en best mulig opplevelse, men viktigst at dere har det godt med dere selv etterpå-...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #18 Skrevet 20. november 2010 Er enige med deg på mange måter MEN det som er viktig her er åpenhet ærlighet og mellom partnerne Det fungerer utmerket for oss. Både når vi er på swingers og møter par for sex. Viktig å sette regler som begge er enige i
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #19 Skrevet 20. november 2010 min mann og jeg er blitt enige om å teste dette ut. Vi har ett bra sexliv og elsker hverandre. Vi vurderer swinersklubb eller lignende noen som har erfaring ? Noen råd og tips
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #20 Skrevet 20. november 2010 Rimelig mange som er løse i trusestrikken her, ser jeg. Trist å lese om dere.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #21 Skrevet 20. november 2010 TIL 22:50 TRIST !!! Hvem er deg til å dømme hva andre bedriver. Må vel være opp til hver enkelt hva de ønsker. Så typisk å dømme andre, typisk norsk.....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #22 Skrevet 20. november 2010 Signerer 2301 er latterlig hva personer skal bedrive her inne. Vet ikke om jeg kunne gjøre det samme selv men la andre gjøre som de selv ønsker og vil
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #23 Skrevet 20. november 2010 jeg har hatt trekant med 2 menn. DIGG!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #24 Skrevet 20. november 2010 Det er ikke typisk norsk å dømme andre, det gjøres over hele verden. Det er lov å mene noe om underkulturer i samfunnet, som swingers-kulturen jo er. Jeg mener det er trist at par oppfører seg på denne måten. Jeg registrerer jo selvsagt at de involverte ikke er enig med meg. Det er helt greit, vi lever i et fritt land, med ytringsfrihet. Jeg mener uansett at det er trist lesning at voksne par søker andre mennesker for å få seksuell tilfredsstillelse. Det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #25 Skrevet 20. november 2010 Jeg synes det er ekkelt når noen selger seg til andre (enda de kanskje gjør det pga de føler seg tvunget til det). Enda eklere er det at noen gir seg gratis bort til andre, og ikke nok med det så gir de partneren sin gratis bort. Snakk om å være Billige Usj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå