Gå til innhold

Er barna mine utrolig heldige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder bonusmor/stemor - bonusbarn/stebarn.... osv...

Tror nesten det jeg!

Mine to eldste er i dag 16 og 18 år. hans far og jeg flyttet fra hverandre da de var 2 og 4. jeg traff en ny etter 1 år, og faren traff ei ny rett etter det.

Barna har alltid hatt kjempekontakt med denne fantastisk flotte dama (de har aldri kalt henne hverken stemor eller bonusmor, men hun hadde ei datter som var midt imellom disse i alder, og kalt henne stesøster.)

Selv fikk jeg og min mann barn sammen, det gjorde ikke far og den nye dama. men, de var samboere i mange år, og mine barn var der annenhver helg og i ferier og slik.

Jeg kunne ikke tenkt meg en annen "bonusmor" for ungene mine! Hun har vært helt fantastisk og en STOR pluss-bonus i mine barns liv!

Selv om far og hun flyttet fra hverandre for mange år siden, er hun fortsatt en viktig del i barnas liv. Hun var med i konfirmasjonene deres, de får alltid gave både på jul og bursdag, og hun viser at hun fortsatt er glad i dem - og virkelig bryr seg om dem!

Så utrolig heldige vi har vært, tenker jeg!! :))

Og håper det er andre barn der ute som er like heldige!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra å høre. dette har du GRUNN til å skryte av :)

da er du heldig. slik har ikke vi det.

hold det slik :=)

Skrevet

Da har sikkert du vært ei ok Biomor også :-) Har stebarna en ok mor, får man nok mer lyst til å være ok selv.

Det er jo tydelig slik at du har sluppet stemoren til :-)

Skrevet

Barna dine er veldig heldige som har en god mamma OG en god bonusmamma. Bare en av dem trenger å være vanskelig før det blir krøll for alle parter :)

Godt jobba!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...