Gå til innhold

Hvilken bil har størst bagasjerom?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg vil ha en stasjonsvogn med god benplass og stort bagasjerom.

Hvilken bil har dere som det er goood plass til lange mannfolk, 2 barn i barnesete og god plass i bagasjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passat, Ford Mondeo og Volvo V70 har GOD plass. Dette er supre familiebiler.

Vi har audi a4,men skal bytte til a6 når vi skal ha et barn til.

Skrevet

Uten tvil, Ford Mondeo. :) Vi har hatt en Ford Focus før, men kjøpte tidligere i høst en ny Ford Mondeo, og der er det STOR forskjell på plassen. Mondeoen har stor bagasjeplass (mener å huske at Mondeo har det største bagasjeromplassen av alle stasjonsvogner) og der er plass til både voksne og barn både framme og bak hvor alle har god benplass! Og utrolig behagelig å kjøre er bilen også.

Så Ford Mondeo anbefales på det sterkeste!!! :)

Skrevet

Vi har saab 9.5, også den har kjempe god plass både til voksne i baksetet og til mye bagasje bak.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

syntes det så ut som om bagasjen ikke var så stor på saaben jeg... virker som om den blir veldig smal innerst?

Skrevet

Vi har ein Volvo 850, den eldre broren til V70 (ca same størrelse). Super plass til bakovervendt sete... 3-åringen på 95 cm i Akta Graco Cosmic har enno god plass til beina, har dei berre lett bøyd. Og når eg (174 cm høg) sit i passasjersetet har eg mulighet til å strekke beina heilt ut.

Det er og god plass i baksetet, går fint å plassere ei voksen rompe mellom ein beltestol og det tidlegare nevnte bakovervendte setet. Har ikkje prøvd 3 bilstolar enno.

Bagasjerommet er ok, men mindre enn det vi hadde før, i Citroën XM'en vår. Dessverre blei dei ikkje laga etter 1996(?), hadde det vore nyare modellar hadde vi truleg fortsett i same gata. Då fekk vi Simo bagvogn og Quinny 3xl ved sida av kvarandre på langs i bagasjerommet. I Volvoen må vogna stå på tvers. Men kupéen er trangare i XM'en, både i lengda og bredda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...