Gå til innhold

Gravid i uke 39 - blør.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget litt blod på papiret. Hva kan det være ? Kan det være fødselen som er i gang ? Eller er det farlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være i forb. med at slimproppen går - følg med og se om det kommer noe som er som snørr ut. Greit å ta en tlf til føden uansett spør du meg.

Skrevet

Min fødsel startet med blod, hadde ikke rier.

Ringte føden og de ba meg komme tuslende etterhvert.

 

Lykke til da, jeg fødte 20 timer senere.

Skrevet

Min fødsel begynte slik :) Slimproppen går, jeg hadde blod og slim på papiret.. :) Ring føden du, og gi beskjed.

Skrevet

jeg hadde en god del slim en dag og dagen etterpå kom det en blødning, 2 dager etterpå fødte jeg(mener jeg å huske)...

Skrevet

Jeg har slimet en del de siste dagene ja, så da er det sikkert slimproppen.. HI

Skrevet

Blod er ofte starten på fødselen i slutten av svangerskapet, men man skal nå ta kontakt med føden likevel. Jeg blødde etter at jeg ble undersøkt når jeg gikk i fødsel :)

Skrevet

masse lykke til!kunne ønske jeg skulle føde!!!!!!!(kremt, har en baby på 7 mnd da.....hehe)

Skrevet

takk for svar og lykkeønskninger alle sammen. Jeg skal ringe føden x)))

 

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...