Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Oppdaget litt blod på papiret. Hva kan det være ? Kan det være fødselen som er i gang ? Eller er det farlig ?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 kan være i forb. med at slimproppen går - følg med og se om det kommer noe som er som snørr ut. Greit å ta en tlf til føden uansett spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Min fødsel startet med blod, hadde ikke rier. Ringte føden og de ba meg komme tuslende etterhvert. Lykke til da, jeg fødte 20 timer senere.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Min fødsel begynte slik Slimproppen går, jeg hadde blod og slim på papiret.. Ring føden du, og gi beskjed.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 jeg hadde en god del slim en dag og dagen etterpå kom det en blødning, 2 dager etterpå fødte jeg(mener jeg å huske)...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Jeg har slimet en del de siste dagene ja, så da er det sikkert slimproppen.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Blod er ofte starten på fødselen i slutten av svangerskapet, men man skal nå ta kontakt med føden likevel. Jeg blødde etter at jeg ble undersøkt når jeg gikk i fødsel
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 masse lykke til!kunne ønske jeg skulle føde!!!!!!!(kremt, har en baby på 7 mnd da.....hehe)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 takk for svar og lykkeønskninger alle sammen. Jeg skal ringe føden x))) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå