Gå til innhold

Norges blideste baby!! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle skravlere der ute..!! :)

Vi har ei lita jente som er blitt valgt ut som en av ti finalister til å bli kåret til Norges blideste baby på fem.no... I den anledning ønsker vi virkelig å få stemmer fra dere der ute.. Det er fullt mulig å stemme så mange ganger enn vil, men % forandrer seg sjelden fordi det er sååååå jevnt mellom oss og en annen gutt...

Så kjempe flott vis dere har lyst å gi en stemme, og to og tre..:P

konkurransen varer til mandag 22.nov kl.21.30..

det er utrolig spennende..

SÅ gjør oss en kjempe tjeneste..vææær så snill..:D

Stem på LOTTE!!! :)

stoooooort smil fra mammaen og pappaen til Lotte..!:)

her er linken:

http://www.fem.no/2.186/stem-frem-norges-blideste-baby-1.6150

dere stemmer på høyresiden.. dersom dere vil se bilder av barna trykker dere på bildet av gutten litt til venstre for stemmefeltet ()

(før dere har stemt) så trykker dere på bildet, så kommer en etter en.. Lotte er bilde nr.10..:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Fredrik Andrè som er Norges blideste baby og fortjener å vinne :)

Skrevet

Helt greit at du syns det, men jeg synes selvfølgelig jenta mi fortjener å vinne så fatter ikke hvorfor du gidde svare slik???

Skrevet

Herlig jente, jeg stemte på henne:-)

Skrevet

Tror mamman til Fredrik også synes gutten hennes fortjener å vinne og også blir minst like glad. Og så svarer jeg slik fordi jeg også mener Fredrik bør vinne og ikke jenta di. Hun er kjempeskjønn, men ikke norges blideste av finalistene. Det er jo bare fakta. SE på Fredrik da!

Skrevet

Selvfølgelig synes mammaen til Fredrik at gutten hennes fortjener å vinne.. jeg er jo ikke helt dum... men jeg synes ikke han fortjener å vinne, for jeg mener mi jente er den blideste... Tror du seriøst jeg melder inn jenta mi for å stemme på andre??? hadde du hatt et barn der inne hadde du ikke stemt på Fredrik uansett..så fatter ikke at du gidder å si noe sånn. men det er jo opp til deg... og ja Fredrik er jo kjempe herlig og blid gutt, men Lotte er den blideste i mine øyner...

TUSEN TUSEN TAKK Monajenten!!! :)

Skrevet

nydelig :)

Stemte jeg og. (og jeg pleier aldri å stemme.)

Men tåpelig å starte en diskusjon om hvem som er den blideste...

Skrevet

heheh tusen takk for at du vertfall stemte nå..!! :)

ja helt enig, men kjenner jeg ble provosert av det unødvendige svaret!!! :)

Skrevet

Du ser jo at hun ikke er den blideste. Men hun er veeeldig søt da. :) Jeg vil at den som fortjener det skal vinne, så enkelt er det.

Skrevet

Ser at hun ikke er den blideste? Må du kutte ut!!! Sorry men gidder ikke bruke mer energi på deg. Jeg synes Lotte fortjener å vinne og IKKE Fredrik. Er det så sykt vanskelig å forstå. Skjerp deg!!!

Skrevet

Nå er vel egentlig jeg pittelitte grann mer habil enn deg da, men jaja :)

Regner med du kan historien om Myrsnipa?

Skrevet

Jeg stemte,syns hun var kjempe skjønn:) Enig at det var unødvendig å si noe slikt, hvis hun ikke var enig at Lotte fortjener å vinne,kunne hun holdt det for seg selv.

Lykke til:)

Skrevet

Hvorfor skulle jeg det når jeg er totalt uenig?? Det må da ærlig talt være lov å si meningen sin, uten at noen begynner furte fordi jeg ikke er enig.

Skrevet

ja men jeg sa jo i første svaret mitt at selvføgelig er det greit du synes Fredrik skal vinne, men at du drar diskusjonen enda lenger fattet jeg ikke..Det var da jeg kjente at jeg begynte å bli smålig irretert. For å diskutere med mamma til Lotte at du ikke synes Lotte fortjener å vinne vel ikke akkurat en diskusjon du trodde du skulle "vinne"?

Regner med du har hørt historien om myrsnipa??? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...