Gå til innhold

har noen gode råd til meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) har ei jente på snart 4 år. slutta med bleie for litt over 1 år siden. gikk kjempe fint i ca 7 mnd, men begynnte å tisse på seg, Har hatt nyrebekkenbetennelse, sliter med gjentatte urinveisinfeksjoner. virker som hun er redd for at det skal gjøre vondt. har prøvd forskjellige belønningsmetoder, faste do rutiner ( nekter fullstendig å gå på do enkelte ganger) tisser sjelden på seg om natten. er litt skeptisk til å begynne med bleien igjen, men trur det er det eneste jeg kan gjøre. er det noen som har gode råd? :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...