Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Hei har ei jente på snart 4 år. slutta med bleie for litt over 1 år siden. gikk kjempe fint i ca 7 mnd, men begynnte å tisse på seg, Har hatt nyrebekkenbetennelse, sliter med gjentatte urinveisinfeksjoner. virker som hun er redd for at det skal gjøre vondt. har prøvd forskjellige belønningsmetoder, faste do rutiner ( nekter fullstendig å gå på do enkelte ganger) tisser sjelden på seg om natten. er litt skeptisk til å begynne med bleien igjen, men trur det er det eneste jeg kan gjøre. er det noen som har gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå