♡ A & E ♡ Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Har vanligvis pleid å sende julebrev men i år tror jeg at jeg hiver oss på julekort-trenden Hvor er det bra å få laget julekort med tekst og bilde? Erfaringer?
Odine! Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Jeg pleier å bruke FotoKnudsen. Det er mest fordi jeg har funnet de bakgrunnene jeg vil ha der. Noen ganger kan det føles litt knotete når jeg lager kortet ("tilpass" gir bedre muligheter for å redigere teksten, når man bare finner ut av det), men jeg er alltid fornøyd med resultatet.
Gjest Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Jeg laget også på fotoknudsen, men har ikke fått det enda. Helt genialt med den tilpass knappen. Bare pass på å logge inn og laste opp bildet/bildene du skal bruke før du trenger det! Tok litt tid før jeg fant ut at jeg kan korrigere og tilpasse absolutt alt slik jeg vil ha det, kutte bilder, forstørre, lime inn bakgrunn og pynte det slik jeg vil.. Har ikke fått resultatet enda, men håper det blir like bra som jeg tror. Ellers reklamerer vistaprint med gratis kort mot kun betale frakt.. Har bestilt fra de før og resultatet ble bra, men ser litt mer "hjemmesnekra" ut (kvalitetsmessig), syns jeg da, og ikke så gode "klipp og lim" muligheter. Du får se på det!
lure Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Her blir det litt scrappa kort og litt fra vistaprint. Vistaprint blir med 4 bilder og årskalender, så litt nyttige også. Synes vistaprint har helt grei kvalitet på det vi har bestilt derifra. Får det du betaler for...
Gjest Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Jeg likte ikke vistaprint kalenderen fordi det mangler røde dager og uke, vet ikke om de har fikset det nå. I fjor kjøpte jeg allfoto sin kalender, og veldig fornøyd med den, fikk tilbud på 99,- pr kalender i år i posten (tror alle får det), men siden jeg uansett bestilte mye hos fotoknudsen så tok jeg der i år. Kos å kunne legge inn bilder av barna inni kalender også..! F. eks bursdag og hyggelige hilsner innimellom m/bilde "nå kommer vinteren snart.. etc. Gleder meg sånn til den kommer i posten!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Jeg er veldig fornøyd med fuji-film sine! Tror de er litt rimeligere enn fotoknudsen sine også, + at jeg synes det er mye lettere å laste opp bilder osv. De bruker ca en uke på å levere da. Vi bestilte takkekort fra dåpen til lillegull, bestilte 31 kort med konvolutt og betalte 240 kr http://www.fujidirekte.no/?case=epost%20session
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå