Seriøst Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Lillejenta mi på en mnd er blitt syk. Onsdagskveld og natt til torsdag begynte det med hyyylskriking nesten hele tiden. Hun har slitt mye med magevondt, så jeg trodde det var det som plaget henne, men så fikk hun feber... Hun har fortsatt feber og er veldig urolig, man ser tydelig at hun har veldig vondt. Virker ikke bare som det er magen, men at hun har vondt i kroppen rett og slett. Begynner å skrike med en gang vi tar i henne omtrent, og å legge henne ned kan vi bare glemme. Det er så frustrerende når de ikke kan si selv hva som plager de. Jeg har så vondt av henne, og er redd for henne. Dette er min tredje unge, men første gang jeg har opplevd en så liten baby syk. Var til legen i går, og de fant ingenting gale, så jeg må jo bare stole på det, men kjenner det er vanskelig når det er så tydelig at hun har veldig, veldig vondt.
Gulosten™ Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Har du prøvd å gi henne sukkervann??
Seriøst Skrevet 19. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2010 Takk for det lammelåret. Ja, har prøvd sukkervann også, kan ikke si jeg har merket noe bedring. Har også kjøpt minifom og føler det kommer ut mer luft nå enn det gjorde før, men vondt har hun jo uansett.
Gulosten™ Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Ammer du? Prøvd å kutte ut noen typer mat? Fx meieriprodukter, brus, kaffe, løk, kål osv? Hvis hun ikke blir bedre vil jeg anbefale et par timer hos en kiropraktor, bor dere i kjøreavstand til Bærum er den beste av alle der
Seriøst Skrevet 19. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2010 Ammer ikke, men tusen takk for tips!! Kiropraktor skal testes ut viss hun fortsatt har smerter etter at feberen er borte og hun er frisk.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Sjekka de urinen hennes hos legen? Min lille hadde lignende symptomer da han var 3 mnd og da viste det seg at han hadde urinveisinfeksjon. Skrek og skrek og hadde feber. Det er jo ikke normalt at slike små har feber så hvis den ikke forsvinner ville jeg fått de til å sjekka den.
Gulosten™ Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Herlighet nå så jeg hvor liten hun er! Så små skal ikke ha feber, dra tilbake til legen på flekken dersom hun ikke er bedre i morgen.
Seriøst Skrevet 19. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2010 Hmm, de sjekket mye, men ikke urinen, så takk for tipset!! Viss ikke feberen og skrikingen går over snart, så kommer jeg til å ringe lege igjen, og da skal jeg høre om ikke de kan sjekke det.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Dra på legevakta i morgen du hvis hun fortsatt har feber. Så små skal ikke ha feber fikk jeg beskjed om, (selv om han ene legen påsto han kunne ha blitt syk fordi jeg ikke ammet. Grr....) De sjekka alt på min lille først også før en sykepleier fant ut at hun skulle sjekke urinen. Det gjorde utslag med en gang. Ikke sikkert det er det samme til jenta di, men det er verdt å ta en test.
Seriøst Skrevet 19. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2010 VI fikk også den slengt i oss, at siden jeg ikke ammet så hadde hun ikke det beste immunforsvaret. Han legen sa også at det var helt normalt at barn fikk feber, mens jeg har hørt det du sier, om at så små babyer ikke skal ha feber. Tar nok turen til legevakten igjen i morgen viss ikke hun er bedre, da er det 3. dagen med feber...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå