081013 Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 ser ut til at vi må gå til innkjøp av ny babycall da supernovaen vår rett og slett har sluttet å fungere. er det noen som har denne fra philips avent? http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=77135 evt er dere fornøyd? er både foreldre og babyenheten oppladbar?eller må babyenheten gå på strøm og "engangsbatterier"?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Ja jeg er fornøyd med denne. Det følger med lader til babyenheten, men kun engangsbatteri. Kjøper du oppladbare batterier til babyenheten så kan du lade den:) Det gjorde vi! Er i grunn ganske fornøyd. Man kan stille inn sensitiviteten og signalene er kryptert, noe som betyr at man ikke tar inn naboens babycall:) ! Syns også temperaturmåleren er kjempe kjekk. Du kan stille inn hvor mange grader som skal være minimum og hvor mange som skal være maximum:) Så sier den i fra om det blir for kaldt/varmt. Syns også det er kjekt at man kan sette på lys på babyenheten og vuggeviser fra foreldreenheten:) Og talk-back funksjonen kan bli grei etterhvert som babyen forstår mer:) Så alt i alt er jeg fornøyd ja:)
081013 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2010 et par ting til: kan du lade batteriene til babyenheten i ladestativet, eller må du ta de ut og lade de i en separat batterilader? snakket med philips i dag og de sier at jeg ikke kan bruke oppladbare batterie i den fordi de ikke kan lades i ladestativet. kunne gjerne ta batteriene ut av callen og lade i separat baselader, men han var ikke 100 prosent sikker... synes det blir mye styr og ikke minst upraktisk å ikke kunne lade den i ladestativet om det er tilfelle. er den babyenheten så stor som den ser ut på bildet, eller er den så grei at jeg feks kunne puttet den inni taket på simovognen min om det skulle være behov for det en dag?
Tøffe Tøflus Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Vi har også denne, og er stort sett fornøyd. Skulle gjerne hatt muligheten til å lade batteriene bare ved å plugge i ledningen, men det går dessverre ikke. Du må ha separat lader. Vi har andre ting som bruker samme type batterier (vanlige AA), så har alltid et ekstra sett ferdig ladet. Ladestativet som følger med passer bare til foreldreenheten. Babyenheten er stor ja, og det irriterte meg i begynnelsen. Har en simo kombi som sovevogn på balkongen, der legger jeg den i hodeenden på siden av dunposen. I den andre vogna putter jeg den i fotenden av voksiposen. Hvis du tenker på oppbevaringslommen inne i kalesjen på vogna tror jeg nok den blir for stor.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 til babyenheten følger det med ledning. Man bare setter inn to oppladbare batterier i babyenheten,setter i ledningen og vips,så lader den! foreldreenheten har egen ladestasjon. Kjempe lett! (ja den er stor,men man skal uansett ikke ha babycallen nede i vogna pga stråling.)
081013 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2010 OK.fikk nemlig beskjed av philips at å sette inn ladbare batterier i babyenheten og gjøre det på den måten du skriver,ikke ville gå da babyenheten ikke tar lading... men ingenting er bedre om den faktisk gjør det
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Jeg ville gått for en annen type jeg. Doro bm 50 feks. Fåes bla på babyshop. Jeg er superfornøyd med min. Fordeler: Begge enhetene går på både batteri og strøm. Trenger ikke bytte batteriet, det følger med. Kan ta den med deg overalt rett og slett. Temperaturmåler Vuggeviser som kan styres fra foreldreenheten. Nattlys Innstillinger på sensitivitet som styres fra foreldreenheten. Ulemper tror jeg ikke det er med den, jeg har ingen iallefall. Eller jo, ulempen er at den ikke tåler en dukkert i oppvaskvann så godt, ble litt rar lyd på den. Men funker like godt likevel
081013 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2010 er det med en eller to ladestativ?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Er bare ladestasjon til foreldreenheten. Den er liten også, så er veldig grei. På babyenheten plugger du bare laderen inn i et hull på siden av enheten. Skriver fra mobilen, så får ikke lagt ved link dessverre, men tror du finner den lett på babyshop sine sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå