Gå til innhold

Ida Maria på Skavlan


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente henne ikke igjen, jeg. Hun som var så pen.

Nå er hun kortklipt og mp ha lagt på seg 25 kg. Flere som la merke til det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner a ikke igjen... Hvem er a, hvor har jeg a fra?

Skrevet

Man kunne ha kommentert at hun hadde vært gjenom et angsthelvete, man kunne ha kommentert at hun er tøff som har kommet seg på bena igjen - men at hun har lagt på seg var det som festet seg da altså..

Skrevet

Jeg la også merke til at hun hadde lagt på seg, men ikke at det gjør noe, men umulig å ikke legge merke til. Pen jente!

Hun er en norsk artist fra Nesna tror jeg det var. Jeg kjente henne faktisk i mine yngre dager.

 

Jeg har ikke fått med meg at hun har slitt med angst???

 

 

Skrevet

Hele intervjet handlet jo om at hun avrøt karrieren sin fordi hun slet med angst..

Skrevet

Jaja, kan ikke plukke opp alt, hehe.

(og den P4 kommentaren havnet feil, var ikke ment til hundet så ut som jeg svarte, men de som hadde hørt for mye på P4)

Skrevet

sorry, men jeg fikk ikke med meg intervjuet. Hadde tv'n på mute fordi mannen var inne på soverommet like ved med babyen som gråt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...