Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Jeg er på utkikk etter symptomer:p noen som kan fortelle litt om de tidligeste dere hadde?
Live&Spire Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 kvalm, ømme pupper og ekstremt trøtt. Husker også jeg var veeeldig tørst!!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Spying f.o.m. uke 3 med begge barna.. Hypermesis med første. Ble litt bedre med nr 2. hehe Ellers har jeg blitt trøtt og sliten veldig fort. Men spyinga er det første som har kommet hos meg iallfall.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Hadde stikkesmerter rundt eggstokkene.. Når jeg strakk meg eller reiste meg fort, så kom det sånne stikkinger. Så gikk det over til at jeg ble mer og mer og mer kvalm.. Jeg var dessuten mer trøtt enn jeg noensinne har vært ! Jeg sov og sov og sov..
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Stikkinger i magen, og bittesmå blødninger. Og så hadde jeg ømme pupper. Da var jeg ca 4 uker på vei.
strekkmerketrollet Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Hadde smerter med alle 3 barna... så denne gangen "visste" jeg det allerede da.. (tenkte: detta har jeg kjent før....mon tro om mensen kommer i morgen, slik den skal.....?) Deretter i de neste ukene var jeg TRØTT! Som i TRØØØØØTT, sliiiiten og helt gåen..
TiNi88 Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Jeg hadde flere symptomer da jeg ikke var gravid en da jeg ble det Det eneste jeg merket før uke 7 var menssmerter fra 3+0! Lykke til
Gjest Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Fikk ikke noe symptomer før i uke 9/10 jeg! kvalme, ømme pupper, veldig lyst på noe salt hele tiden.. litt mensmurringer hele tiden... humørsvingninger.. mer sexlyst, og mer følsom under sex.. hmm... lettere for å gråte, le, og ikke minst veldig tørst og trøtt døgnet rundt.. kan lett sove 13-16 timer i døgnet..
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 Med første mann, hadde jeg veldig ømme bryst, vond rydd og mage og var trøtt. Det første var ømme bryst og vondt i magen. da var jeg ca 3 uker på vei. Nå er jeg gravid for andre gang. Er 7+3 på vei. har litt ubehag i magen, veeldig trøtt, og vil spise noe heele tiden. så, jeg lurer egentlig litt på hvordan dette skal gå.. hehe
Gjest Skrevet 20. november 2010 #10 Skrevet 20. november 2010 Ekstremt trøtt, sov hele tiden. Ømme pupper og småkvalm.
Galskapens overhode Skrevet 20. november 2010 #11 Skrevet 20. november 2010 klarte ikke å spise mat jeg egentlig var glad i og sluknet på sofaen så snart ungene var i seng.. Uke 3. Jeg trodde jeg bare var på tur til å bli dårlig..Mannen derimot hadde sine mistanker..
JenteOgGutterMamma! Skrevet 20. november 2010 #12 Skrevet 20. november 2010 He! :-) Fikk faktisk bekkensmerter FØR positiv graviditestest denne gangen..... Ble gravid igjen da minsten var nøyaktig 1 år og var den gang også mye plaget med bekkensmerter! Kvalmen kom i uke 6, det samme med trettheten! Er 18 uker i dag og heldigvis fått formen tilbake! :-) Lykke til og klem fra
snuppo Skrevet 20. november 2010 #13 Skrevet 20. november 2010 til 1 rosa og 4 blå gravid! :-) hvordan kjente du smertene?? er prøver uten barn, ikm idag og vondt rundt halebeineområdet....hatt det over 1 uke, til mandag 2....
Maewin Skrevet 20. november 2010 #14 Skrevet 20. november 2010 Jeg gikk rundt og følte meg generelt dårlig. Trodde jeg bare var i mitt livs verste form, var lite motivert, kvalm (men det er jeg vanligvis om morgen og sånt uansett) og sliiiiten. Tok meg mange uker før jeg gadd å teste meg.. men det var fordi jeg hadde tatt flere tester måneden før og alle var negative. Men denne gangen gikk det ikke sånn, nei! Selve de sterke symptomene kjente jeg ikke til før etter uke 8 eller noe (men så ble jeg satt tilbake nesten to uker på UL da.. så var vel heller uke 6).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå