Gå til innhold

Hvem tror du vi ser i x-factor-finalen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forstår ikke fasinasjonen av mo

 

personlig heie jeg på sarpsborgdama, litt fordi hun er ene kvinne igjen, men mest fordi hun er den kuleste av dem

Skrevet

Mo og Atle

Men jeg håper Hans er der. Men samtidig så tror jeg han har størst sjans til å klare seg uten å vinne.

Skrevet

Mo og Atle.

Synes Mo er en verdig vinner, men Hans er også veldig dyktig. Både Mo og Hans kommer sikkert til å gjøre karriere nå etter X-faktor, de har ihvertfall mer enn nok talent sammenlignet m mange andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...