:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 jeg forstår ikke fasinasjonen av mo personlig heie jeg på sarpsborgdama, litt fordi hun er ene kvinne igjen, men mest fordi hun er den kuleste av dem
TurboMaria Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Mo og Atle Men jeg håper Hans er der. Men samtidig så tror jeg han har størst sjans til å klare seg uten å vinne.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Mo og Atle. Synes Mo er en verdig vinner, men Hans er også veldig dyktig. Både Mo og Hans kommer sikkert til å gjøre karriere nå etter X-faktor, de har ihvertfall mer enn nok talent sammenlignet m mange andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå