Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Ramsy var der, han virka ikke akkurat som den han var sist han var på tv. Var gøy å se han igjen da:-) KJEKK!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Han var kjekk...men nå så han bare sliten ut. Haha, godt å se at småbarnsforeldrelivet tærer på de aller fleste som utsettes for det;P
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Syntes han kledde det, jeg:) Han er ekstra kjekk nå som han i tillegg har greid å fremstå som en stødig, omsorgsfull familiemann!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Jeg klarer ikke si han er kjekk men absolutt sjarmerende .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå