Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 ekkelt spm, men uansett...urinen min lukter honningkorn hehe...og jeg har ikke spist honningkorn på leeeenge, hva kan det være? venninna mi mener at jeg mangler noe vitaminer eller noe i kroppen da....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Hahahaha!!! Det gjør min også! Sprøtt.. Nemleg syns motsatt da, at honnikorn lukter tiss..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 HONNINGKORN?? Hva er det? Noe du lager selv? Nei, det kan tyde på høy glukose i urinen. Har du spist mye søtt?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 hehehe det har min gjort mange ganger også men det går over etter en stund. Har aldri tenkt over at det kan være mangel på noe....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Hvis dette er noe som er fast og ikke bare enestående nå så hadde jeg fått tatt en glukosetest hos legen. Før i tiden smakte legene på urinen for å sjekke etter sukkersyke, da smakte urinen nemlig søtt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Jeg har en teori på dette,opplever selv fra tid til annen at tisset lukter honnikorn. Og har da gått litt i sømmene å tenkt meg om hva jeg har spist i forbindelse med dette fenomenet. Det jeg har kommet frem til er at når jeg har spist sprøstekt eller stekt løk så lukter tisset honnikorn. Vet ikke om flere kan kjenne seg igjen i dette,men sånn er´e hvertfall her:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Jeg spiser ikke løk så for meg stemmer det ikke med 21:25 Men jeg tenker at det har noe med inntak av vann. Jeg har en følelse at dette skjer når jeg har drikki lite vann en periode!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Mannen min spiser av og til honnikorn til frokost, og da lukter urinen hans honnikorn.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 haha ja det er faktisk ganske morsomt at urinen lukter honnikorn når man har spist det =P
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #10 Skrevet 20. november 2010 Hvis dette gjentar seg, og særlig hvis det kommer hvis du har drukket lite væske, bør du kontakte lege for å få tatt en test av blodsukker, gjerne fastende, med sukkervann drukket på legekontoret. Det kan tyde på at du kan ha diabetes, eller holder på å utvikle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå