Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Og hvor kjøper jeg de? Tenkte å kjøpe det i julegave til min mamma
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2010 hehe, er scholl jeg har sett på, og tenkt på å kjøpe, men tenkte jeg skulle sjekke her inne om det var bra eller ikke Stor sjans for at det blir litt scholl da
just_c Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 gehwol produkter du får kjøpt hos fotteraputer. da får du kvalitetsprodukt i forhold til hvordan din mors føtter er,de hjelper å finne den som vil passe best for henne. man får desse bare hos fotterpauter,akkurat som frisørshampoo bare selges hos frisører.
2010 Mammaen Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Oriflame har faktisk kjempegode fotprodukter! Jeg liker få av de andre produktene (de jeg har prøvd i alle fall) men fotproduktene er glimrende! Har en kjempegod skrubb og et avslappende/beroligende fotbad med nyydelig duft! Til den hører det også med en fotkrem. Vil tro du finner dem på nettsiden deres :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå