Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Ikke enebarn. Gikk rett fra 1 til 3 så vet ikke hvordan det er med to.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 1 eller 2 med tanke på hva? Ha i senga om natta? Lære å svømme samtidig. Fadderbarn?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Er glad jeg har vært så heldig å få flere barn. Vi trodde at vi ikke kunne få barn i flere år.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Noen må bare ha det inn med tesje?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Få for al del ikke enebarn hvis dere har mulighet til noe annet.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Synes ærlig talt det er litt egoistisk å få bare et barn om man kan få flere. Når man først skal ha barn bør de få ha gleden ved søsken, noen å dele sorger og gleder med livet gjennom. Men nå har jeg et veldig godt forhold til mine søsken da og det farger nok meningen min rundt dette. Vi tenkte vi skulle ha tre barn og endte opp med fire
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Er selv enebarn. Fikk ett barn etter å ha prøvd i mange år, så var det ønske om flere barn og søsken. Endte tilslutt opp med eggdonasjon og fikk tvillinger:-) Ville ikke la førstemann bli enebarn. Hvis du får ett barn, som senere gifter seg med nok et enebarn får ikke deres barn igjen kusiner, fettere, onkler og tanter.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 Anbefaler definitivt to barn Gøy å ha søsken (for det meste).
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #13 Skrevet 20. november 2010 Jeg har selv foreldre som begge er enebarn, men det har aldri savnet å ha tanter, onkler, kusiner og fettere. Har heller ikke hatt et nært forhold til tremenningene mine bortsett fra at vi var på ferie hos kusinen til mor hvert år. Ellers har vi klart oss med venner og hverandre(er tre søsken). Så det er ikke noe synd på barn av enebarn. Ikke alle hvertfall
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #14 Skrevet 20. november 2010 Jeg anbefaler det dere tror blir riktig for dere. Enebarn har det kjekt de også.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #15 Skrevet 20. november 2010 Har to barn men en er voksen og en er snart et år. Så det er jo på en måte to enebarn. Kunne tenkt meg at minste kunne fått et søsken å vokse opp med. Men klarer nok ikke å overtale den bedre halvdelen.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #16 Skrevet 20. november 2010 Vi har bare et barn, hadde vi hatt muligheten hadde vi nok minst fått to, men er ikke alt her i livet vi kan planlegge. Lever fortsatt i håpet om at vi skal få til det umulige, har jo hørt solskinnshistorier før, om folk som ingen skulle tru kunne få barn.. Men jeg tror jo ikke ungen vår har det så fælt altså, hun er ei flott jente med gode venninner, og vi er veldig obs på at hun ikke skal bli bortskjemt og ufordragelig! Dessuten har hun et veldig nært forhold til sine to søskenbarn, som vi låner så ofte vi kan.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #18 Skrevet 20. november 2010 skulle gjerne hatt to, men kan bare få ett, så da koser vi oss med det ene barnet vi har fått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå