Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Sist gang jeg var på spedbarnskontroll med forrige baby sa legen at han hadde trøske,men det gikk ofte over av seg selv? Det gjorde det ikke,og jeg fjernet det med farris til slutt.(det reseptbelagte fungerte ikke) Babyen jeg har fått nå har også fått trøske,bare lurer på om jeg skal se det an eller om jeg må begynne med farris med en gang. Sikkert best. Hvilken symptomer får en om brystvortene er smittet? Mine stikker en del med en gang jeg ammer,men går over med en gang. Er det normalt eller? har ammet en uke.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 min gutt blir bare verre og verre om jeg ikke behandler med engang. men så kommer den tilbake igjen etter en stund uansett.. mine vorter blir helt røde og om det går for lenge blir det sprekker i dem og det gjør jævli vondt. jeg kan og kjenne det innover i puppen som sånne "strøm ledninger" eller hvordan jeg skal forklare det, etter at jeg har ammet han.. jeg fikk beskjed om at han skulle behandles (av legen) men ikke jeg. de på apoteket ble kjempe oppgitt for jeg må jo og behandles ellers smitter jo jeg han igjen. jeg måtte tilbake til legen igjen etter noen dager for da var det skikkelig ille med meg. da var jeg hos en annen lege som ga meg de sterkeste medisinene og skjønte ikke hvorfor jeg ikke hadde fått medisin med engang
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Er det reseptbelagt medisin til deg også da?Sist gang fikk jeg beskjed om å bruke canesten på meg selv.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Er det reseptbelagt medsin til deg også da? Sist gang fikk jeg beskjed om å bare bruke canesten til meg selv. Men som sagt,var bare farris som tok knekken på det sist.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 ja, jeg fikk reseptbelagt. det hadde gått så langt at ingenting annet funket. canesten har aldri funket her.. om du får reseptbelagt til babyen din kan du bruke den på deg selv om det er flytende selvfølgelig. det fikk jeg beskjed fra helsesøster at gikk bra (før jeg kom meg til legen selv) så nå om han får utbrudd så behandler jeg begge med engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå