Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Jeg er 39 uker i morgen, og ganske poppeklar.. Samboer og jeg skulle ha oss en koserunde i sengen.. men verken han eller jeg klarte å kjenne så mye.. Har hatt endel modningstegn den siste uken.. dårlig mage, mye stikkinger, slimproppen er gått og magen er sunket... Så, kan dette rett og slett være at jeg er igang med å åpne meg ? Vi hadde sex i går , og da kjente vi mer.. men i kveld kjente vi plutselig nesten ingenting.. rett og slett ikke like trangt der nede =P Litt deprimerende, men samtidig må det jo være et godt tegn ? Eller ?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Oioi, spennende! Det er nok i ferd med å skje noe nå ja;) Er det første barnet?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2010 Ja, jeg er førstegangsfødende Så jeg er helt ny på dette her =p hehe.. men jeg føler liksom at det er den eneste logiske løsningen ? At det begynner å åpne seg ? Alternativet er tidenes bollemus over natten *ler*
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2010 Hadde vært så gøy om det snart var igang Det er en vanvittig spenning å ikke vite når gutten kommer.. kan begynne om 1 time, eller 4 dager liksom... eller en uke.. Men dette MÅ da være et godt tegn ?
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Ikke vet jeg, også førstegangs og ikke like langt på vei, men sier bare LYKKE TIL! er sikekrt fødselen som nærmer seg, og alt blir nok som normalt når det skal bli som n ormalt igjen =)
strekkmerketrollet Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 vi hadde sex når jeg hadde 3cm åpning..... da jeg skulle få nr. 2. Kjentes ikke noe annerledes ut... Det er jo livmormunnen som åpner seg, ikke skjeden....?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2010 Nei, jeg vet ikke jeg.. Jeg følte bare at det virket logisk Siden vi plutselig kjente mye mindre, begge to.. Vanligvis er jeg ganske så trang liksom hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå