Gå til innhold

For tidlig å sende ut julekortene i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit med alt som er unnagjort altså... :) Haha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil at alle skal få julekort den 22. november så er det bare å sette i gang.

Skrevet

Er jo ikke noe hyggelig å få julekort NÅ, i midten av november!? Du ønsker vel ikke dem rundt deg god jul i disse dager heller..

Skrevet

JAAAA! Det er for tidlig! ;) Hadde dødd av latter om det kom et julekort i morgen ;) Vent et par uker! ;)

Skrevet

Ikke om de skal til mottakere på landsbygda i vietnam eller Kongo, kanskje?

Skrevet

Hehe, skjønner tankegangen din (med at det er deilig å få det unnagjort), men hadde nok ventet et par uker gitt:)

Skrevet

Synes nok det er for tidlig ja, hadde faktisk lurt litt hvis jeg hadde fått julekort nå;)

Skrevet

Sånn ca 3-4 uker for tidlig.

Skal du sende de ut nå, kan du nesten sende ut neste års i samme slengen. Blir ikke noe mindre teit det.

Skrevet

har allerede gitt ut d første jeg, til foreldrene mine.. å de ble kjempe glade.. :) julebordsesongen er jo i gang for fullt å folk har pynta med julelys i gata her så virker ikke som folk er redd jula skal starte for tidlig =) tenkte akk det samme med å få det "unnagjort" :)

Skrevet

Neste søndag er det jo første søndag i advent, så SÅ tidlig er det vell ikke... Men ville nok ventet en ukes tid tenker jeg...:)

Syns jo det er litt koslig jeg da- Å få julekort litt tidlig altså, så får vi kose oss med de hele juletida...:)

Skrevet

Ja, det er fem uker til jul! Nå må folk roe seg ned!

Får jeg et kort nå, er det som kort eller brev jeg får ellers i året. Ville ikke forbundet det med jul.

Skrevet

Enig med deg jeg:) Jeg hadde blitt glad for et julekort nå, vi er jo trossalt på slutten av november nå straks. Kommer vel uansett nok av julekort i desember også.

Jeg for min del har termin i midten av desember, så jeg har tenkt å sende julekort nå. Jeg har ikke tenkt å sende julekort mens jeg har rier, eller nettopp har kommet hjem med en baby :P

Skrevet

Vi har begynt å gi bort julekort nå, venter med å sende de som skal langveis, men vet at besteforeldre setter pris på kortene og liker å se på bildene, så de får allerede. For min del så synes jeg det bare er koselig å få kortene en stund før jul, da får jeg jo sett på de hele adventstiden også :)

Skrevet

Jeg syns det snart er på tide jeg altså. Jula begynner jo tross alt allerede i oktober i butikkene! Så hvorfor ikke sende julekort i november? Pakkene skal jo så klart åpnes til juleaften

Og Kongo ja... Kanskje jeg skal sende julekort til Josh og Tjos der nede???

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...