Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Greit med alt som er unnagjort altså... Haha
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Om du vil at alle skal få julekort den 22. november så er det bare å sette i gang.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Er jo ikke noe hyggelig å få julekort NÅ, i midten av november!? Du ønsker vel ikke dem rundt deg god jul i disse dager heller..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 JAAAA! Det er for tidlig! Hadde dødd av latter om det kom et julekort i morgen Vent et par uker!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Ikke om de skal til mottakere på landsbygda i vietnam eller Kongo, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Hehe, skjønner tankegangen din (med at det er deilig å få det unnagjort), men hadde nok ventet et par uker gitt:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Synes nok det er for tidlig ja, hadde faktisk lurt litt hvis jeg hadde fått julekort nå
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Sånn ca 3-4 uker for tidlig. Skal du sende de ut nå, kan du nesten sende ut neste års i samme slengen. Blir ikke noe mindre teit det.
Niinaa Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 har allerede gitt ut d første jeg, til foreldrene mine.. å de ble kjempe glade.. julebordsesongen er jo i gang for fullt å folk har pynta med julelys i gata her så virker ikke som folk er redd jula skal starte for tidlig =) tenkte akk det samme med å få det "unnagjort"
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Neste søndag er det jo første søndag i advent, så SÅ tidlig er det vell ikke... Men ville nok ventet en ukes tid tenker jeg... Syns jo det er litt koslig jeg da- Å få julekort litt tidlig altså, så får vi kose oss med de hele juletida...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Ja, det er fem uker til jul! Nå må folk roe seg ned! Får jeg et kort nå, er det som kort eller brev jeg får ellers i året. Ville ikke forbundet det med jul.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 Enig med deg jeg:) Jeg hadde blitt glad for et julekort nå, vi er jo trossalt på slutten av november nå straks. Kommer vel uansett nok av julekort i desember også. Jeg for min del har termin i midten av desember, så jeg har tenkt å sende julekort nå. Jeg har ikke tenkt å sende julekort mens jeg har rier, eller nettopp har kommet hjem med en baby
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Vi har begynt å gi bort julekort nå, venter med å sende de som skal langveis, men vet at besteforeldre setter pris på kortene og liker å se på bildene, så de får allerede. For min del så synes jeg det bare er koselig å få kortene en stund før jul, da får jeg jo sett på de hele adventstiden også
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Jeg syns det snart er på tide jeg altså. Jula begynner jo tross alt allerede i oktober i butikkene! Så hvorfor ikke sende julekort i november? Pakkene skal jo så klart åpnes til juleaften Og Kongo ja... Kanskje jeg skal sende julekort til Josh og Tjos der nede??? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå